2013年8月9日星期五

海皇粥店 Ocean Empire Food Shop:首粥情心(上)

正所謂小病是福,個人捱得多都總會病下,依個星期啲氣管病又復發,真真正正嘅「條氣唔順」,道氣有啲扯住扯住,猛咁咳,成個人胃口都喺差啲,食粥就成為小弟病親嘅餐膳首選!晌美孚區,專賣粥嘅店舖唔多,一喺海皇,一喺就味味佳,以前仲有間好滿粥(我幾鍾意架,可惜摺咗),所以,睇完醬生晏晝就幫襯海皇,夜晚就搵味味佳。
海皇唔使多介紹啦,本港粥品連鎖專門店,其實時有幫襯海皇,不過寫佢食評就少啲,因為多數食佢都喺貪方便求其叫碗粥,加碟炸兩、炒麵之類,真喺無咩好寫。今次想寫,一來今次食個粥幾掂,二來跟味味佳有比較,可以有多啲嘢寫吓。咁喺個咩粥?就喺自選三併粥!
bowl自選三併粥 $25
所謂「三併」,可以晌鯇魚片、皮蛋、碎牛、瘦肉絲、豬紅、羅漢齋、豬肉丸中任揀3款,小弟揀咗鯇魚片、瘦肉絲、豬肉丸,粥面仲會放有幾片油炸鬼同少少花生粒。個人覺得海皇啲粥一晌水準穩定,夠綿夠滑,今次亦無例外;此外,撈兩撈發覺都幾足料,鯇魚片、瘦肉絲落得唔少,不過細細粒嘅豬肉丸就只得兩粒,幸而幾款料都唔錯,鯇魚片幾鮮味,瘦肉絲帶點鹹味,豬肉丸亦挺爽彈,加上碗粥夠大碗,一碗粥頂一餐,都OK啦。食完粥,食啲葯,葯力好快發作,需要瞓陣先!
所以,有時都唔好話連鎖店啲嘢差,佢哋勝在夠專注,質素平穩。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$25

餐廳資料:
海皇粥店 Ocean Empire Food Shop
美孚美孚新村蘭秀道28B地下43號舖
2307 6184

沒有留言:

發佈留言