2013年8月29日星期四

古法烘焙 GU FAH BAKERY:唔賭又會買馬仔?

第一次嚟古法烘焙試嘅產品喺佢啲特色雞蛋仔,見不少食友都讚啲雞蛋仔,而荃灣區都喺小弟常到嘅地方,無理由唔走過去試吓架,而嗰次已感受到佢老細Eric對做雞蛋仔嘅熱誠同用心;除雞蛋仔,仲見佢有唔少別出心裁嘅烘焙產品,所以第二次就喺陪老婆嚟買幾款盒裝特色酥餅,作為佢升職請同事食嘅賀禮;其後間中都有過嚟買啲酥餅作為小禮物,送俾啲相熟食友試試,今次再嚟,點都要為番次自己喇!

路經古法烘焙,本想試番牛油楓葉批,事緣上次老婆買嚟請同事食,唔好意思一早拆開盒批,所以麻煩佢留番一塊俾小弟,點知拎晒返公司一塊都無剩番嚟,無緣一試。可惜,今次嚟到古法,都喺試唔到,仲要死咗條心,因為停產咗,細問之下,啲楓葉批全人手做,工序又較繁複,反而銷量一般般,結果咪唔再做囉,真可惜。咁見佢鋪面推出咗啲「回憶之味道」馬仔,共有兩款味:低糖、黑糖,一盒賣$20,兩盒賣$32,一於拎返公司跟同事當下午茶啦。
 放晌門口當眼處,唔難發現呀!
兩款馬仔口味:低糖、黑糖。
bowl低糖馬仔
因為影啲食物相緣故,偶然見到佢成份裡其中一樣嘢幾特別,叫「苦蕎粉」,小弟才疏真喺唔知咩嚟,所以上網搵搵,原來喺海拔千多米高寒無污染地方所生長嘅苦蕎,經浸洗、脫殼、磨粉等精製而成,有五穀之王嘅稱號,跟小麥粉混和可以用嚟做唔同嘅糕點、麵食、包子之類,更適合三高人士,屬健康食品;此外,用上麥芽糖、棕櫚油嚟整,感覺點都健康啲、天然啲。
「低糖」之名果然無亂誇大呀,馬仔食落真喺唔覺太甜,而麥芽糖嘅甜味嚟得較柔和,質感喺黏而不實,咬落煙韌而帶點鬆軟,蛋味亦算得上唔錯。配埋食友送贈醇香嘅朱古力奶,晌忙碌嘅工作中hea一hea,真喺俾自己一個好好嘅獎勵哩!
bowl黑糖馬仔
比起低糖馬仔,成份上少咗苦蕎粉,多就多加咗黑糖,不過如果你睇佢包裝,發覺只有紅糖,而無黑糖二字,其實又喺一個有趣嘅誤解。作為題外話,都分享少少當補充啦,其實都喺啲更識食嘅朋友講我知。紅糖(Brown sugar)一般而言泛指無經過精煉嘅蔗糖,啱啱就同白糖相對,所以,紅糖嗒落較有天然嘅蔗糖香味,而唔同色澤嘅紅糖都有唔同稱謂,較淺色嘅被叫做黃糖,食豆腐花就常見啦,較深色嘅就稱做黑糖,由甘蔗製造第一朕糖一般色澤頗深,依朕就喺黑糖,雜質較多,但營養卻又豐富啲,黑糖再精煉就成為黃糖。因為都喺聽朋友講,如有錯漏,請多多指教!
個黑糖馬仔晌質感上跟低糖馬仔無乜兩樣,都喺煙韌,黏而不實,不過蛋香味就無咁出,取而伐之就喺黑糖嘅清香,甜得嚟會覺得醇和多一啲,唔喺一味得個甜字嗰種死甜。其實黑糖可塑性真喺幾高,配好多食材都得,但又唔覺佢有黑糖雞蛋仔喎,我估都但得研究吓!
據Eric講,將會晌尖沙咀isquare開多間分店,裝修工程正進行得如火如荼,大概9月中旬左右開業,不過實際日子都仲喺待定,尖沙咀又喺小弟常出沒嘅區域,OK,啱晒我到時又可以買啲烘焙產品送俾啲食友,希望佢哋唔嫌棄又喺古法烘焙啦,哈哈!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:9/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$8

餐廳資料:
古法烘焙 GU FAH BAKERY
荃灣楊屋道1號荃新天地G31號舖
2941 0131

沒有留言:

發佈留言