2013年8月24日星期六

金龍泉餐廳 Golden Spring restaurant:我的美孚下午茶餐~偶爾無沉船

大概兩年前,開始工作時間由5日半改為5日之後,好多時星期六瞓晏啲,晏食早餐,就自不然午餐時段都未肚餓,等下午茶時段先落去食慳番啲,所以就寫咗一系列「我的美孚下午茶餐」。不過,近依一年都有所轉變,星期六都照正常早起番身,三餐都跟番正常時間,下午茶都少咗去食,只喺偶爾一次半次,今趟晌金龍泉食下午茶就喺其中一個「偶爾」。
一如一般茶記,金龍泉都有好多款下午茶餐選擇,輕盈啲嘅、湯麵類嘅、燒味類嘅、特色啲嘅……,而我哋兩公婆就揀咗個「飛碟三文治餐」同「紅豆冰套餐」,叫做食得豐富少少。
bowl飛碟三文治餐
分兩個價錢,視乎飛碟揀咩料,如火腿 / 餐肉 / 芝士 / 果占醬 / 鹹牛肉就賣$23,而揀吞拿魚 / 鮮牛肉就收$25,配沙律或薯條,如想雙拼加$4,包茶啡,照例凍飲、檸樂、檸蜜、特飲就要補錢。我哋要咗鮮牛肉,又睇睇有幾新鮮。兩件飛碟三文治,漲卜卜,熱烘烘,外皮有點脆,我自己屋企都有飛碟三文治機,喜歡外層搽啲牛油先烘,出效嘅效果會份外金黃香口,但明顯佢哋就無特別咁做。然而,內裡填滿鮮牛肉,色澤仲喺帶少少粉嫩,咬落好軟滑,肉味不俗,有少少沙嗲香,認真不賴。不過,啲沙律就喺茶記嘅傳統貨色,甘筍、薯仔加啲生菜絲,比起生果沙律會有出水問題極為保險。配埋芳香嘅奶茶,奶滑茶香,幾時都喺晌茶記飲奶茶最好。
bowl紅豆冰套餐
一共有4個選擇:法蘭西多士$25、雞扒撈麵$29、珍寶腸及雞翼(配沙律或薯條)$27、熱狗(配沙律或薯條)$26。睇相就知我哋要咗雞扒撈麵,麵條喺公仔麵,不過唔喺丁字牌,但質地煮得還可以,至少無過腍,但雞扒可真唔細,煎得蠻香,淋上洋蔥汁,都算惹味吖。至於杯紅豆冰,有1/3杯紅豆,唔會成杯冰咁搵笨,紅豆夠腍又夠清甜,抵飲。
未晌美孚住嘅時候,都曾經晌度食過晚飯,但感覺麻麻。難得今次所食嘅兩個下午茶餐又做得唔錯,雖然,兩個餐各有不足之處,如飛碟三文治嘅沙律較為普通,而雞扒撈麵若換上丁字牌,相信味道更佳,當然對茶記唔可以太多要求,始終要睇成本。單以今次嘅質素及價錢,都值得比個笑佢。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
金龍泉餐廳 Golden Spring restaurant
美孚美孚新村萬事達廣場N51舖
2786 0136

沒有留言:

發佈留言