2013年8月16日星期五

丹麥餅店:熱狗情懷

屹立銅鑼灣嘉路連山道逾40多年嘅老舖「丹麥餅店」,因店舖早前以7,800萬元易手,而據報紙報導,該鋪位市值月租達12萬元,相對依家丹麥老細只喺交緊5萬多元月租,新業主又豈會唔蠢蠢欲動加租呢?雖然店舖晌易手前已跟舊業主續租,短期無乜加價壓力,但租期餘下年半左近,時間好快過,老細表明,如將來加租,不排除考慮加價,相信到時都有唔少街坊、市民支持。搬鋪可能喺另一條出路,所以小弟真喺好佩服七十多歲嘅老細,無打算執咗佢就算,早早作出兩手準備,晌對岸尖沙咀厚福街開分店,一來唔知舊鋪將來加租加成點,萬一舊鋪真喺頂唔住都有間新店作後著,二來晌另一區開新店亦可試試水溫,睇吓「丹麥餅店」個老招牌吸引力如何,還是只喺得街坊生意!
這晚出開尖沙咀,又無飯開,所以過嚟丹麥餅店支持吓。印象中記得晌厚福街,小弟對尖沙咀都算熟啦,點解行勻都唔見,前後再兜多一轉。好彩見到有個哥仔邊行邊食住條熱狗,晌厚福街尾轉入條巷仔走出嚟,否則就錯過咗。丹麥新店鋪位細細,鋪後喺廚房,鋪面已經變成水吧,客人落完單就要晌鋪前巷仔等候。而所有食物,就印備晒晌鋪面右側嘅膠海報上。
 鋪位細細,一眼睇晒! 
 膠海報列明所以出品及價錢
外賣包裝得企企理理
bowl炸洋蔥圈 $15
由於即叫即炸,所以等候需時,不過保證到手新鮮熱辣。即場試食一件,甘香鬆脆,拎到返屋企,都仲OK,而洋蔥切得頗粗身,所以炸出嚟嘅洋蔥圈幾大件,唯一問題就喺有啲鹹,應該喺粉漿出問題吧。
bowl港式熱狗(單腸) $12
熱狗就晌鋪面右邊不斷烤烘,有單就即翻烘熱狗包,塗上牛油加香腸就成,而想加茄醬定芥辣,就晌鋪前自行取用就得喇。雖然熱狗無咩驚天味道,但依舊有種港式快餐嘅古舊風味,有時老鋪就喺想食番依種古早情懷。
 自助嘅茄醬及芥辣 
bowl熱咖啡 $11
色澤較為深沉,但咖啡幽香依然,配上黑白淡奶,雖則未至於滑如絲,起碼都唔會叫人失望。
雖然小弟對丹麥餅店無乜集體回憶,更談唔上有咩感情,不過老鋪總有其存在價值,執一間就少一間,故此都希望「丹麥」能永遠長存!

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$38
餐廳資料:
丹麥餅店
尖沙咀厚福街7A號C舖
2722 1133

沒有留言:

發佈留言