2013年8月23日星期五

英王麵包店 A-1 Bakery:何解叫拿破崙?

早前同幾個舊同事食飯,其實小弟曾幾何時都當過會計,不過脫離依個行業十多年,而依幾個當年所識嘅舊同事雖然大家一早各散東西,但閒時就約番一齊食飯兼講舊老細啲是非。今次飯局竟然收到其中一位舊同事所贈嘅蛋卷喎,佢話嚟之前有啲肚餓,就索性多買幾個送俾大家。

bowl拿破崙蛋卷
原本都無打算為兩件蛋卷寫食評,因為質感、味道都無乜咩特別,跟街坊餅店食到嘅都差唔多,卷心嘅忌廉極少,怕肥嘅人就啱晒。最引起小弟留意喺佢個名字「拿破崙蛋卷」,真喺睇與食都難跟拿破崙扯上關係,明顯就喺一件原味嘅蛋卷。如果加多啲忌廉,又加埋合桃,或許都仲可以當佢喺啲舊式嘅拿破崙蛋糕。
bowl朱古力蛋卷
無論拿破崙蛋卷,抑或朱古力蛋卷,做法都屬於舊式,製法平實,無乜花巧嘢,主要就只不過喺食層海綿蛋糕。因為喺友人所贈,唔知單價幾多,難以評價抵唔抵,其實單以蛋糕嘅鬆軟度計,著實不錯,加杯咖啡,當個下午茶,晌公司裡忙裡偷閒,都唔錯吖。
題外話,有時跟朋友提及「蛋卷」,佢哋第一個印象會想起又長又脆嗰啲雞蛋卷,所以為講清兩者,會用「卷蛋」或「瑞士卷」,不過好吊詭喺「瑞士卷」嚟自歐洲,不過絕對同瑞士無關,就好似瑞士雞翼咁! 

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(試食邀請)

餐廳資料:
英王麵包店 A-1 Bakery
尖沙咀港鐵西鐵線尖東站4號舖
2367 8872

沒有留言:

發佈留言