2013年7月14日星期日

新明發食家 Sun Ming Fat Restaurant:盅盅樂道

新明發都唔喺第一次幫襯,久唔久逢星期日經過,都見佢有幾多客,好似今日咁真喺人多到爆。不過,晌大埔墟廣福里發跡嘅新明發,好評vs劣評認真一面倒,相反,晌荃灣依間新明發就好評vs劣評旗鼓相當,以OK喺最多人給予嘅評價,真令人疑惑佢哋究竟喺咪同一間店舖,抑或只喺同名同姓?但對比番兩者嘅鋪面、招牌、餐牌……等等,應無太大懸念嘅,荃灣店確喺幾年前衝出大埔嘅分店!
一張餐牌乜都睇晒:盅頭飯、中式點心、潮式粉麵,茶記格局,志在填飽肚快上快落嘅地方。無論揀盅頭飯、點心定粉麵,加$6有熱飲或汽水,加$8有凍飲,加$10就可以配特飲。同上次一樣,小弟要個盅頭飯加奶茶,老婆就淨要一碗粉麵就夠喇。
bowl豉椒排骨盅頭飯 $22.熱奶茶 +$6
盅頭飯只有5款選擇:豉椒排骨、鳳爪排骨、鱆魚肉餅、鹹魚肉餅、北菇滑雞,即喺幾年嚟都無變過,更難得嗰時款款賣$18,依家都只喺加$3賣到$22,仍然好街坊價。
盅頭飯不斷蒸不斷出籠,所以唔使點等。盅頭飯睇落份量細細,基本上唔太大食都應該夠,而排骨仲放滿飯面,算交足料。排骨略帶肥膏,我就覺得OK嘅,但老婆就嫌排骨肥,豉椒味就太淡口,少咗份惹味嘅感覺。而飯粒軟熟分明,淋上枱上任落嘅甜豉油,真喺豉油撈飯都覺得正。
bowl招牌四寶河 $25
四寶河大大碗,其實幾抵食,因為一碗有齊潮汕魚蛋、鮮墨魚丸、潮式魚扎及潮州魚餃,好豐富,而且各有不同味道及口感。河粉較一般廣式幼身,但依然滑溜非常,唯一喺覺得個湯頭稍淡。
因為兩口子趕時間,所以嚟食晏填肚,次次嚟都喺匆匆又一餐,講真,人多環境逼,點都唔會慢慢磨囉,難以津津樂道,只喺盅盅落肚!

個人評分
味道:7/10
環境:5/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$27

餐廳資料:
新明發食家 Sun Ming Fat Restaurant
荃灣川龍街68號地下
2612 4882

沒有留言:

發佈留言