2013年7月2日星期二

Spade by Lassana:盛夏野莓.野莓盛會

盛夏!外面氣溫熱爆,走落地庫,嘆杯雪糕,爽晒啦!家樂坊商場個地庫轉型之後,旺咗好多,好幾間食肆都長期有條小人龍。不過,之前近門口嘅Tutti Frutti,齋賣乳酪,太過單一,生意唔易做,尤其乳酪瘋一過,好易無以為繼,都仲未幫襯過就俏俏消失咗。換嚟新開嘅Spade by Lassana,由於店子唔單止主打法式雪糕,更有自家烘焙嘅咖啡、酥餅、精緻嘅甜點,以及特色三文治,感覺更全面,嚟當正餐又得,下午茶小歇又得,飯後甜品都得,今晚就同朋友嚟個巨型雪糕、甜品小派對,讓盛夏變成美味盛會!
店子設計非常簡約,白枱白櫈予人光潔明亮,門口大大個紅底白字招牌,甚為搶眼。全店主要都喺啲活動二人枱,可以互相拼合,我就最鍾意門口介紹Lassana Toast個易拉架,寫住「歡迎拍照」,你啲嘢掂嘅,唔會怕被人抄,好食嘅又自然被人放上網推介,好過嘥錢賣廣告啦! 
翻翻餐牌,原來都有幾多嘢食,為免淨食雪糕、甜品感覺太寡又太漏,先嚟兩客三文治共享,墊墊肚,打打底。餐牌中嘅「Lassana All Day Set」,就喺店中嘅包點套餐,一共有6款麵包供應,包括:巴馬火腿法式香草包($39)、三文魚法式墨汁包($39)、三文魚碎蛋牛角包($39)、火腿三芝士牛角包($34)、牛油果雞肉沙律三文治($36)及凱撒雞肉卷($34);另外,亦可加錢配是日餐湯、咖啡或茶(可選$30或以下熱飲,如多過$30嘅需要補回差價)、Lassana雪糕(細杯裝),收費為+$20選一款,+$35選兩款同埋+$45選三款,彈性頗大,食多食少,要湯定要咖啡,一切都好自主。
bowl牛油果雞肉沙律三文治 $36
整體賣相不俗,三文治伴有雜菜沙律同烚蛋,而沙律菜新鮮度十足,亦食得出加咗少少油醋撈過。份三文治唔喺就咁用上普通方包,包邊香脆帶點柔韌,而包心添加咗點黠香草,主材料嘅牛油果雞肉沙律非常足料,不過牛油果偏少,雞肉就好多,配上酸香嘅沙律醬,真喺幾正。而配菜仲加入埋青瓜、蕃茄、洋蔥,製作用心嘅一份三文治。
bowl三文魚法式墨汁包 $39
加咗墨魚汁所做成嘅法包,除外觀好「墨汁」之外,味道又未至於啖啖墨魚味咁,不過入口鹹鹹哋,個包身又挺香脆。同樣加有青瓜、蕃茄……等配料,配合埋鹹鮮嘅煙三文,入口味道富層次。
bowl南瓜湯(All Day Set補錢選項)
店中好似無單售餐湯嘅選擇,所以無單價比大家參考,而是日餐湯有南瓜湯及野菌湯,小弟揀咗前者。南瓜湯色澤深橙,滔一羹仲見到絲絲南瓜蓉,南瓜味非常突出,味道帶甜,足見落足料,不過口感較粗,撞多少少忌廉相信效果會再好啲!
bowl鮮奶咖啡Caffe Latte(All Day Set補錢選項,單售中杯$28,大杯$32)
飲品有唔少類別,以咖啡最多選擇,晌近期一本飲食雜誌得知,原來店主之一喺大賽中冠軍級人馬,除經驗豐富之外,更有唔少專業資格,據講店中咖啡全部自家晌工場炒豆、烘焙,依個已經喺一個亮點啦!除咖啡以外,仲有花茶、朱古力,仲有幾款沙冰,大熱天時就啱晒啦。鮮奶咖啡喺小弟偏好,所以今晚都喺揀佢,既然老細對咖啡有要求,自不然都要求店員沖出最好嘅咖啡奉客,拉花細膩晌賣相先拔頭籌,飲落奶泡好豐厚,如絲柔滑,而以據店員講,佢哋啲咖啡豆嚟自巴西、尼加拉瓜、薩爾瓦多幾國,咖啡因會相對低,而入口有輕輕果香,唔點帶酸味,正! 
意式濃縮咖啡及其他熱飲類
花茶、沙冰及其他凍飲類
bowl阿法奇朵Affogato(All Day Set補錢選項,單售$40)
朋友點咗一杯阿法奇朵,唔喺因為鍾意,純粹因為好奇,睇餐牌嘅描述:一球雪糕拼雙份意式濃縮咖啡,甚有賣點。由於佢分類於飲品中嘅「意式濃縮咖啡」一欄裡面,令我哋誤以為佢都喺一款飲品,具體嚟講,應該喺一款甜品至啱,原來喺澳洲當地一款有名嘅甜品,雪糕之上淋上熱辣辣咖啡。端上嚟嘅阿法奇朵,以透明玻璃杯盛載,一大球雲呢嗱雪糕望見已有啲透心涼嘅感覺,而意式濃縮咖啡香氣四溢,比起就咁食咖啡雪糕,咖啡味更鮮活跳脫!
bowl宇治金時(All Day Set補錢選項,單售細杯$32,中杯$36,大杯$40)
其實店內所售賣嘅杯裝雪糕有兩種形式,一種喺「Make Your Own」嘅車仔雪糕,由揀幾多球雪糕、要唔要窩夫杯、加幾多樣配料都由你話事;而另一種喺「Lassana Ice Cream」嘅設定配搭,由7款基本口味嘅雪糕,加兩至三樣配料而成嘅指定款式。宇治金時,將綠茶雪糕放晌冰板炒至軟滑,放上日日鮮製嘅窩夫杯內,再加埋日本丸子,淋上紅豆,就成為好和風嘅指定款式,不過,今晚無丸子供應,有點可惜,但店家搵咗「金寶」(Crumble)代替,效果又唔錯喎;另外亦可以好似我哋咁要求炒雪糕時加入紅豆同炒,咁食起嚟紅豆就更「勻巡」,紅豆入口清甜,金寶香脆唔太重牛油,而綠茶雪糕茶味濃郁,由於店方所賣嘅喺法式雪糕,即喺製作時入加鮮忌廉,所以口感更柔滑豐厚,再者,據介紹全部雪糕都喺晌工場自家生產,不單百分百本地製作,仲日日新鮮製造,貴一點都值啦!
Make Your Own」雪糕餐牌 
Lassana Ice Cream雪糕餐牌
雖然上面個宇治金時已經喺到咗甜品時間,但只喺熱身,未入正題!Lassana Toast先喺是晚焦點,再加埋見佢鋪尾個餅櫃有幾款精緻嘅法式甜點,忍唔住都要試番兩款先至滿足而回。
bowl野莓盛會 $88
一系列Lassana Toast共有8個款式,賣$78-$108,大大份嘅「多士」都可供2-4人享用。全部都以自家焗製嘅麵包做多士盒,加上不同味道嘅雪糕球,唔同嘅鮮果及配料組合,就成為各有特色嘅Lassana Toast。溫馨提示,因製作需時,要等上等15-20分鐘。
多士盒之上,以草莓及雜莓雪糕為主角,唧上鮮忌廉,加入草莓、藍莓、野紅莓幾款鮮果,再用上草莓味馬卡龍同草莓味百力滋為裝飾,最後就淋上草莓味糖漿,就變成不單賣相有睇頭,仲配襯得非常之靚嘅「野莓盛會」!依份大堆頭嘅忌廉、鮮果、雪糕已經令人食得津津有味,淺紅色嘅草莓雪糕富奶香,又夠晒滑,而深紫色嘅雜莓雪糕莓味濃郁;忌廉採用法國總統牌,挺身得嚟依然幼滑香甜,但驚喜豈止於此。多士盒用上丹麥方包,真喺不惜工本做到最好,食起嚟更酥香柔韌,帶有牛油香,就算撈埋忌廉同雪糕,絕對唔會有「發水麵包」嘅感覺;仲有「盒內」暗藏玄機,原來內藏住一粒粒嘅蜜糖多士粒,可謂極盡心思,多士粒滲出清香蜜糖味,個野莓盛會確實超正,值得推介!就算等十零分鐘,都絕對值得。
「盒內」暗藏玄機,原來內藏好多蜜糖多士粒 
bowl藍莓芝士撻 $28
餅櫃所見共有4款法式甜點:雜莓撻、藍莓芝士撻、檸檬撻及紅桑子拿破崙蛋糕。店員話藍莓芝士撻喺店中人氣,所以先試依個。外觀做得極精巧細緻,尤其撻面嘅蛋白馬令,經火槍輕熨,做得外脆內軟;而撻身芝士味濃,帶少少酸,變得無咁「漏」,再者,藍莓好鮮甜,咁有水準都只賣$28,真喺頗為抵食,不愧店中人氣。
bowl檸檬撻 $22
相比起件藍莓芝士撻,檸檬撻就嚟得較平實,不過,質素不惶多讓。撻底做得好薄,內裡填滿厚厚「檸檬餡」,檸檬香味好突出,清幽酸香,非常醒胃,用上新鮮檸汁果然喺唔同啲!賣$22,又喺抵食之選。
大家對今晚個巨型雪糕、甜品小派對好滿意,都食得好滿足,若能夠人腳多啲,真喺仲想試埋佢個特色甜品套餐「驚喜甜品三重奏」呢!無論雪糕、凍餅、三文治,抑或飲品,處處睇出小店嘅誠意。
上FB仲有$30現金券攞添!
個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$110

餐廳資料:
Spade by Lassana
旺角登打士街56號家樂坊地庫B02號鋪
3188 1895

沒有留言:

發佈留言