2013年7月19日星期五

聖安娜餅屋 Saint Honore Cake Shop:慰勞石板街卷

好難得有兩星期大假,不過,公司嘢就要靠啲同事頂晒啦,所以,就打算晌放假前一日買啲下午茶慰勞吓同事,咁啱見聖安娜有隻「全新推介」嘅「香濃石板街卷」和「宇治金時卷」。
睇落幾特別,再望望名牌中嘅簡單描述,香濃石板街卷:「香濃朱古力蛋糕內,濃郁朱古力忌廉夾著軟綿棉花糖及迷你麥提莎」,宇治金時卷:「綿綿紅豆及香滑忌廉配香濃抹茶味道」,覺得前者較有趣,就買咗前者作為是日下午茶。
bowl香濃石板街卷 $39
咪睇佢件頭細細,原來都幾墜手,我哋成公司得4丁友,當然叫店員預先幫手將卷蛋一開四,故此大家都分得幾大件架。朱古力海棉蛋糕部份做得幾軟綿,質感鬆軟,朱古力味道挺濃,而夾晌中間嘅朱古力忌廉,打得很幼滑,朱古力味同樣突出,又唔喺太甜,而忌廉內確實食到唔少迷你棉花糖及迷你麥提莎,令整體再多添一份有軟又有脆嘅口感,若能夠做到棉花糖及麥提莎都平均分佈,咁就更完美喇。
自家沖杯咖啡,嘆著件石板街卷,基本上工作嘅事情已拋諸腦後,想嘅都喺旅行之事吧!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$10

餐廳資料:
聖安娜餅屋 Saint Honore Cake Shop
中環皇后大道中138號威享大廈地下1號舖
2544 0544

沒有留言:

發佈留言