2013年7月19日星期五

太子飯莊:至正椒鹽肉排

今晚雖然喺「開心星期五」,老婆一向多嘢做工作忙,小弟亦難得加班趕埋個報告俾老細,所以返嚟美孚出街食。知道舅仔都一樣晚飯無著落,所以就拉埋佢一齊去太子飯莊食飯。太子飯莊日頭喺茶餐廳,雖然晌晚上會做小炒,甚至乎酒席、私房菜,不過對於我依個美孚街坊,都喺嚟食吓碟頭飯、小菜套餐而已。
晚市主要分兩個餐牌:碟頭飯餐牌及小菜特價套餐餐牌,前者有唔同嘅中西式碟頭飯、咖喱同湯飯,$38-$48,送例湯或茶啡,不過好搞嘢就喺西式茶啡只供應到5:00pm,應該喺水吧大佬收工,所以晚市改以奉送例湯;後者則每日提供5款精選小菜,一個小炒,一碗白飯,一客例湯或一杯熱飲,收費$50,同樣,5:00pm後一律只送例湯。
 碟頭飯餐牌
小菜特價套餐餐牌
bowl冬瓜雪耳煲肉排
是晚例湯喺煲肉排,唔算好正,至少都未至於「淡茂茂」,無期望就唔會太失望,其實,有碗湯水到肚對唔錯吖。
bowl咖喱雜菜飯 $38
有啲後悔叫咗依個咖喱,一來咖喱麻麻哋香,味道好寡,無層次,二來雜菜以菜心、小棠菜、椰菜入饌,感覺怪怪,只可以話個人嚟講唔喺好啱食。
bowl椒鹽肉排飯 $40
有港式碟頭飯嘅一貫大碟,飯多,豬扒亦多,飯粒軟熟綿香,最正啲豬扒炸得鬆化甘香,又啖啖肉,椒鹽味十足,是晚最好食又最抵食嘅一碟。
bowl西芹腰果炒肉粒 $50
上次嚟食小炒有啲失準,今次點依個炒肉粒就水準返晒嚟,西芹非常清爽,腰果甘香脆口,炒得又唔會油淋淋,配以超大碗嘅白飯,一個男士食都會飽到頂肚呀。
溫馨提示,晚市要收番茗茶,不過都只喺兩蚊一位啫,加一就免收!
如果唔喺個咖喱雜菜,理應值得俾個好評,還望下一次水準更好、更平均。

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$43

餐廳資料:
太子飯莊
美孚景茘徑8號盈輝商場2樓
2148 3309

沒有留言:

發佈留言