2013年6月15日星期六

新星海鮮酒家 New Star Seafood Restaurant:俏俏新升

又喺幾個月一聚嘅死佬飯局,本來今次有提議大搞,拉隊入屯門三聖邨或清水灣布袋澳食海鮮,但人多難就期,約嚟約去,都無一個日子夾到,而「民意」又想齊晒人先搞,所以,死佬海鮮飯局就拖住先。繼而先搞個小飯局聚一聚,人數不設下限,嚟得幾多就幾多人,結果都有成11人,查實都只差兩位死佬嚟唔到。地點費事諗,反正唔志在食,志在出嚟呻吓依樣、呻吓嗰樣,所以揀番我哋嘅火鍋飯堂「新星」!
依次被安排坐大堂尾,最好啦,我哋一班麻甩佬講嘢鬼剎咁嘈。因為就番啲晏收工嘅人,所以多數揀9:00pm後無時限任飲任食,成人依舊收$88位,但湯底、醬油、檯上小食另計,仲有就要加一。無加價,但俏俏新升咗啲乜呢?就喺個醬油錢,以前喺數款醬油收$10 / $20碟,依家就改為人頭費$10位,由店員捧個醬油盆過嚟,6款醬油料(香茜、蒜蓉、辣椒、麻醬、沙嗲醬、豆板醬)隨意撈,相比起以前,醬料費會俾多咗!
湯底依舊都喺嗰12款,價錢都無變:粟米銀蘿豬軟骨($68)、花彫醉雞($88)、香茜皮蛋馬蹄($55)、蕃茄薯仔粟米($58)、沙嗲($60)、香茜皮蛋拼沙嗲($68)、有機田園($58)、滋補羊腩($98)、枝竹鯇魚($78)、海鮮豆腐($78)、胡椒豬肚($65)及鴛鴦($58),各式其式,平平哋揀咗胡椒豬肚湯底同鴛鴦湯底,原來對上一次嚟又喺揀依兩款。
bowl胡椒豬肚湯底 $65
一大鍋胡椒豬肚湯,都幾重胡椒香,枝竹及鹹酸菜唔少,豬肚亦都幾爽口。
bowl鴛鴦湯底 $58
鴛鴦就喺清湯搭沙嗲,前者只喺清雞湯加啲黃芽白,後者則幾香沙嗲味。
雖然話任食,不過都唔喺所有嘢任食,點菜紙上截有堆火鍋配料喺收費散叫,如特級肥牛粒、手打芝心肉丸、帶子片、日本廣島蠔、翡翠蟹籽墨魚滑……等等。不過,任食嘅火鍋配料亦唔少,足64款選擇,當中亦有唔少好嘢,如海蝦、鮮滑牛肉、羊肉片、鮮滑雞片、鮮魷、新鮮魚雲、魚滑、牛筋丸、香菇貢丸……等等。
我哋前後叫咗4盆嘢,新星唔會逐樣配料一份份咁上,而喺一張單執埋一大碟咁上(偶有都會散件上),望落感覺確喺幾好睇;經驗所知佢哋通常按人頭大概咁執,所以你填多少份都改變唔到入面大廚執多少,此外,甩漏少少就預咗。新星嘅任食火鍋都幾旺場,頭輪好爆,食9:00pm後雖然可以食到作哋收工,而且又平啲;但另一個風險就喺賣晒貨,好似我哋食咗一輪鮮蝦,再點已經話賣晒。
我哋多次翻兜新星,除價錢實惠外,整體嚟講,覺得佢啲料唔錯,水準無走樣。海蝦味道頗鮮甜,鮮滑牛肉軟滑無渣,鮮滑雞件嫩滑有雞味,脆鯇骨腩片鮮爽,魚滑加咗大量香蔥,味道鮮香,四寶丸、牛筋丸、香菇貢丸等多款丸類亦好味,此外,多款蔬菜、菇菌都夠晒鮮甜。臨尾仲要添碗炸魚皮一丁,咁先夠皮嘛!
百事可樂、七喜……等汽水任飲,但小弟都喺較鍾意佢啲夏枯草,唔喺有咩特別好飲,只喺有益健康啲,解燥解熱,加上今次無過甜,所以份外飲多兩杯。一班老死盡食、盡飲,非常盡慶!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$122

餐廳資料:
新星海鮮酒家 New Star Seafood Restaurant
長沙灣長沙灣道680號麗新商業中心地下59號
2991 4903

沒有留言:

發佈留言