2013年6月28日星期五

龍島美食店 Lucullus Gourmet Shop:好友狂嚐谷(二)

因為又有食友所贈嘅爆谷小食,所以就可以有多一篇「好友狂嚐谷(二)」,實在多謝食友心意,一班好妹姊,次次飯局都帶嚟唔少零食新意。依次收到喺龍島所出嘅朱古力零食,好友帶嚟多款唔同味道隨心揀。
初時無留意,以為睇盒面就喺該款朱古力,返到屋企再細心研究,原來個個盒都一樣,四面就已經印齊晒4款朱古力,所以唔好睇個盒嘅外觀,喺咩朱古力要睇睇盒底說明。幸好,錯手得嚟揀正依款名為「Choc-A-Corn」嘅朱古力,十分好食。 
 個個盒都一式一樣,四面都印有唔同款朱古力。
睇盒底先清楚盒內喺咩朱古力嚟
原來「Choc-A-Corn」都算喺一個系列,唔喺得一款,例如:杏仁爆谷朱古力、杏仁爆谷芒果朱古力,而小弟手上依盒盒底印明全名「Pumpkin Seed Choc-A-Corn」(南瓜子爆谷朱古力)嘅朱古力粒,一盒仔有4粒,以朱古力包實南瓜子及爆谷,食落好有口感,有鬆脆,有咬口,最正喺內裡仲注入拖肥漿,朕朕糖香,啱晒我口味!而外表紅紅碎粒喺士多啤梨乾,令到整粒朱古力味道多變,所以我先話佢好食!溫馨提示,事後晌龍島分店唔見有依款小盒裝,要買就要買一大罐嘅罐裝($115)。
寫得兩篇好友狂嚐谷(一)及(二),仲會唔會有(三)、(四)、(五)………?咁就要睇睇往後仲有無機會收到好友嘅「爆谷」零食小心意喇!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
龍島美食店 Lucullus Gourmet Shop
葵芳興芳路223號新都會廣場L3層358A號舖
2426 2121

沒有留言:

發佈留言