2013年6月22日星期六

Hatsu Japanese Restaurant:平民版懷石料理.富貴版和風定食

月尾將要出門有遠行,所以趁星期六過嚟金鐘搞簽証,順道就晌Hatsu食個晏先至打道回府。事緣晌FB參與一個試食活動,有幸被抽中喜獲試菜機會。
其實,之前曾睇過一啲飲食雜誌對Hatsu嘅相關介紹,知道佢哋晚市除供應一般日本料理之外,更以平民價懷石料理為主打,依然選取季節性食材,無論食物賣相、餐具盛器都講求精緻細膩,只喺有啲地方稍作調整,令一向價格不菲嘅懷石料理變得較為親民,讓更多人有機會品嚐到依種飲食藝術。套餐價位由$800一位嘅「廚師發辦」套餐(Omakase)、$430八道菜嘅「松御膳」、$360、$330……以至$280六道菜嘅「吉列豬扒晚市套餐」可供選擇。由於遷就搞簽証關係,揀食晏就啱時間多啲,所以就一於順道同老婆食番餐富貴版和風定食。
懷石料理都講求意境,但以香港地方吋金呎土,鋪租貴到癲,餐廳環境都要稍作配合,不過就依然不失禮。雖然入口門有不少和風擺設,但店子裝潢較接近西式,皮椅木枱,原木配金屬牆身,烏絲燈泡吊燈,屬型格設計。最正近窗一邊都喺落地大玻璃,又唔喺對住旺街,開揚又唔怕被經過途人「眼望望」,整體感覺雅致舒適。題外話,茶壺及茶杯都好精緻,茶壺內嘅玄米茶亦都好好飲!
點解叫佢做「富貴版和風定食」?因為午市專做定食,最平嘅定食如:豚肉生薑燒定食、鯖魚鹽燒定食、滑蛋天婦羅丼……等等都要收$160,而最貴嘅刺身定食賣到$300,食個晏個人消費動輒花二、三百蚊,絕對唔會喺一般大眾平民所做,相反,富貴人家就視為等閒。午市定食有超過30款選擇,所以定食均包括小缽、蒸蛋、麵豉湯及甜品(或餐飲)。最終老婆揀咗個「汁燒銀雪魚定食」(其實佢未揀我都估佢喺食銀雪魚,因為依個喺佢「飛弗」,近乎每次都點銀雪魚食),而小弟因感天氣實在熾熱,想食得涼快啲,二話不說就瞄準「天婦羅冷蕎麥麵定食」,兩份定食賣相都好有睇頭。
汁燒銀雪魚定食 $190
- 糖漬蘿蔔:一紅一黃,味道帶微甜,但口感超爽脆,就咁送飯我都OK架,好似菜脯送粥啫。
- 田園沙律:色彩繽紛,有青椒、紅椒、車厘茄、粟米、青瓜、青豆、沙律菜,拌千島汁,入口食得出啲蔬菜好新鮮,不過就稍欠和風特色。
- 日式蒸蛋:蛋味唔算好出眾,但質感超滑,面面有鮮冬菇,底下又有鳴門卷,細細哋一小杯都幾好。
- 麵豉湯:麵豉味都挺濃郁,飲落幾香。
- 汁燒銀雪魚:足有兩大件,感覺非常抵食,而且外觀燒得頗靚,入口既嫩滑又多汁,魚皮煙韌有咬勁,感覺幾有趣。粉紅嗰條喺酸薑條,酸酸辣辣挺刺激。
- 米飯:店家選用秋田縣出產嘅美人米,晌門口仲放有多包實物以示貨真價實。飯粒食落的確柔韌黏糯,不過,個人感覺唔及泰國米嗰種咁有飯味。

天婦羅冷蕎麥麵定食 $180
- 天婦羅:粉漿夠晒薄,所以天婦羅入口唔油,咪睇佢細細碟,有四季豆、茄子、冬菇、南瓜、雞脾菇、海老咁多款,除海老有成3隻外,其他喺只有一件。個人覺得啲天婦羅幾好食,一啲都炸得唔乾身,又有食材本身嘅味道,尤其南瓜、雞脾菇、海老,最啱食。
- 蕎麥麵:最欣賞喺盛蕎麥麵個碟,好有特色。灰白色麵條內帶有點點芝麻碎,雖然份量頗多,但麵質稍嫌有啲腍,食唔出爽口嘅感覺。
- 鰹魚汁:蘸蕎麥麵嘅鰹魚醬油汁,伴上蔥花、日式芥未,可隨個人喜好加多加少,有啲店家仲會提供埋薑蓉添。個汁加咗蔥及芥未後,淡口嘅蕎麥麵蘸咗鰹魚醬油汁,口感又清涼,又鹹鮮。
據知食完麵淨番個醬汁,喺可以加啲蕎麥麵湯,拌勻飲晒就最正,不過,似乎Hatsu就好似無咁嘅服務。

定食包甜品或咖啡,我哋兩個餐就各要一款,試試兩者水準又會喺點。

甜品
只得綠茶雪糕一款,綠茶味幾香濃,雪糕內裡食起嚟仲有少少冰粒,又唔算好幼滑。曾問過店員喺咩牌子,都只喺回覆本地品牌,雀巢?維記?定阿波羅呢?以佢個價位,對食物嘅質素要求,仲諗住會喺一啲日本品牌,不過,我都支持本土嘢架,我久唔久都有買雀巢杯裝雪糕食哩!
咖啡
個份量都幾迷你,好似飲意大利濃縮咖啡咁嘅份量,真喺一、兩啖已經飲得晒。咖啡味稍薄,亦都唔夠香,都喺食雪糕好過咯。
整體而言,食物質素喺有水準嘅,晌食材上都反映到出嚟,服務亦都唔錯,侍應都招呼有禮,環境亦都舒適幽靜。雖然收費唔平,但明顯目標都喺對準一般中產人士或附近做嘢嘅老細。不過,若有咩特別日子想食豪少少嚟慶祝一番,佢個晚市懷石亦都可以列入考慮之列喎!
個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$204(試食邀請)

餐廳資料:
Hatsu Japanese Restaurant
金鐘夏愨道12號美國銀行中心地下G4舖
2971 0002

沒有留言:

發佈留言