2013年5月28日星期二

Das Gute: 好友狂嚐曲(四)

繼續「好友狂嚐曲」系列,好多麵包店都有做埋曲奇,Das Gute Bakery都唔例外,原來Das Gute晌香港都有唔少分店。其實Das Gute屬於A-1麵包集團,風格主要售賣天然健康嘅德國麵包為藍本,售賣含高纖產品為主。

晌食友間相聚嘅飯局上,食友送上嘅喺一小包Das Gute什錦曲奇,透明包裝襯墨綠色絲帶,小巧別緻。雖然睇落好似好細包,查實內裡都有成廿多塊,每塊形狀一樣,以花形餅模吸出嚟,嬌小的骰,一啖一粒,當小食又得,當下午茶都得。
bowl朱古力曲奇、核桃曲奇、杏仁曲奇、紅莓乾曲奇
整體味道唔錯,口感幾鬆脆,香就幾香,不過稍為油份重咗啲,所以雖然細細包,但兩公婆一次過都唔可以清晒成包,都好吖,分兩日嚟下午茶,嘆多一轉。個人就鍾意朱古力同核桃多啲,前者幾濃郁,又有啲果仁碎;後者就甚有咬口,麥香又重身啲。至於杏仁同紅莓乾都唔喺差,只喺嫌佢兩者杏仁碎、紅莓乾都落得有啲手緊,感覺唔夠突出啫。
一口曲奇,一啖紅茶,嚐嚐曲奇,想想你哋,又要藉此晌度多謝各位食友!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
Das Gute
上環德輔道中323號西港城地下1-3號舖
2851 8891

沒有留言:

發佈留言