2013年5月17日星期五

東海堂 Arome Bakery:好友狂嚐曲(二)

通常一年有一個季節食得特別多曲奇,咩季節?咪就喺農曆新年之後個一、兩個月囉,所收嘅新年賀禮之中總離不開有一罐、兩罐曲奇,始終唔擺得耐,開咗又要快啲食晒佢。不過,最近又多食咗曲奇,因為收到唔同好友嘅餽贈,咁啱咁蹺,又喺曲奇,唔同店家嘅出品,真喺多謝晒各方好友嘅心意!

今篇就寫一寫東海堂嘅出品,依款名為「和風專貴曲奇」,有大盒嘅禮盒裝(25塊)同細盒嘅輕食裝(10塊),其實都唔喺咩新出品,喺晌舊年12月已經有推出,好似宣傳就唔太多。不過事有湊巧,我都有買嚟當小禮物送比食友喎。
無論大盒定細盒,內裡都有齊5款味道:沖繩黑糖、竹炭椰子、抹茶、腰果、黑裸麥合桃,全部都喺人氣嘅和風食材。禮盒以簡潔型格嘅和風設計,美觀得體,每一塊曲奇都以獨立包裝,方便衛生。
bowl沖繩黑糖曲奇
沖繩黑糖曲奇呈圓形,初時望落去仲以為喺朱古力味。曲奇做得幾鬆脆,黑糖味輕輕滲出,有種醇甜嘅感覺。
bowl竹炭椰子曲奇
同樣呈圓形嘅竹炭椰子曲奇,竹炭味唔會好搶,反而內藏一片片嘅椰子肉較突出,而口感頗脆身。
bowl抹茶曲奇
長方形嘅抹茶曲奇,抹茶香算不俗,不過質感有啲鬆散。
bowl腰果曲奇
正方形嘅腰果曲奇,以牛油曲奇為基礎,加入腰果碎粒,幾香幾有咬感。
bowl黑裸麥合桃曲奇
同樣呈正方嘅黑裸麥合桃曲奇,好多合桃粒,寧捨好食,而曲奇加入裸麥粉,鬆脆得嚟有種粗糙感,煞是有趣!
題外話,近來行過又好似唔見佢有得買喎!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
東海堂 Arome Bakery
中環德輔道中21-23號歐陸貿易中心地下Z2號舖
2522 8077

沒有留言:

發佈留言