2013年5月9日星期四

18 Grams:好友狂嚐曲(一)

一到假日,香港唔同地區都有唔少農墟,晌港島東鰂魚涌太古坊糖廠街都有一個,名為「Island East Markets」(港島東農墟),不過據了解就搞得唔喺好定時。如果有開檔嘅日子,農墟裡面有成40多個攤檔賣本地新鮮有機嘢,仲有其他手作飾物,加埋音樂表演,都幾嘉年華咁架,有興趣嘅朋友不妨晌瞼書留意佢哋嘅動向。

早前五月份就搞咗個「為食起革命」嘅活動,席間有嘢食,有嘢賣,好姊妹見18Grams竟然有單售曲奇賣,醒咗一包俾小弟,實在好多謝,因為依包曲奇喺節目限定,走均幾間18Grams都唔會有(至少暫時唔會有),完全喺為個活動先搞吓嘅手作仔,想再買番都買唔到呀。
一包曲奇裡邊包括咗4款口味(包裝無註明,喺咩味就只有靠自己食出嚟),每款有5塊,所以一包共有20塊。簡單透明包裝,貼有18Grams標誌。沖杯咖啡,跟老婆嘆個下午茶先。
bowl牛油黑芝麻曲奇、綠茶杏仁曲奇、朱古力果仁曲奇、杏仁曲奇
雖然牛油味唔算好重,但幾款曲奇都做得頗鬆脆。個人較鍾意牛油黑芝麻曲奇同朱古力果仁曲奇,前者藏有密密嘅黑芝麻粒,嗒到芝麻嘅香味;而後者除咗有果仁,仲有朱古力粒晌裡邊。塊塊可以一口一件,好易食唔停口!
一包廿塊嘅曲奇,食得有幾狂?何解個標題叫「好友狂嚐曲」?因為一連收到幾位好友嘅餽贈,無獨有偶,都喺曲奇,所以近來好友狂賞曲,小弟就狂嚐曲!總之就多謝各方好友,謝謝你哋嘅心意!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$0(禮物)

餐廳資料:
18 Grams
旺角登打士街56號家樂坊地庫B04號舖
2770 1339

沒有留言:

發佈留言