2013年4月14日星期日

意蠔屋 Pasta and Oyster House:兩餸車仔粉意

之前已聽食友提及過依間專食生蠔及意粉嘅小店,雖然佢有唔少分店(北角、西灣河、黃埔、大圍),但全部都喺小弟少涉足嘅區份。第5分店開晌荃灣,咁就方便晒我啦,同老婆返完教會,行過隔離街就喺意蠔屋喇!

鮮黃色門面晌依截大河道幾搶眼,因為左右兩邊唔喺五金鋪、跌打醫館,就喺啲噏噏耷耷嘅唐樓入口,唯一隔兩個鋪位嘅「拉麵台風」先又養眼啲。星期日嘅午市都頗多客人,坐到座無虛席,而店內呈長形,一室鮮色襯橙櫈、橙梳化,感覺幾醒目。不過,枱與枱之間拍得非常密,「條隙」基本上喺行唔到人,哈哈!而且啲枱都幾細張,作為café飲吓嘢就絕對無問題,如果食飯擺多一、兩碟嘢都唔太OK。
店內四周貼滿晒大大細細唔同飲食雜誌嘅報導,而最「突出」喺「飛雪礦物質水$4支(330ml)」嘅海報,無錯,店家喺無免費開水供應。
除一本散點餐牌外(有沙律、頭盤及小食、皇牌意粉、意大利飯系列、芝味系列(即焗意粉)),仲有一個午市「芝味焗飯推介」,以及「特價午市自選Pasta」。由於老婆話唔太餓,所以佢只喺點咗小食,而小弟則要咗一客自選意粉,亦因此,都要點支樽裝水俾佢。
 散點餐牌
 芝味焗飯推介
特價午市自選Pasta
bowl煙肉焗薯皮 $28
喺店方推介小食嚟,況且,老婆一向都鍾意食焗薯皮。一客有3件焗薯皮,薯仔掏空,留少少肉連皮,加入洋蔥同煙肉碎烤焗,再糝少少蕃茜碎及芝士粉。幾樣惹味嘢放埋一齊,幾難唔香口,不過,煙肉嘅處理較粗疏,切得頗大粒,此外,煙肉亦太肥,有時晌超市都會見到有啲較平價嘅煙肉,肥肉部份去到佔8乘,小弟如買煙肉就較喜歡奧運牌,唔貴之餘肥肉部份唔多。
晌門口個易拉架見佢寫明個「自選Pasta」只有星期一至五11:30-14:30供應,星期六、日及公眾假除外,都打定輸數點焗飯,但入到去坐落又有供應喎!自選粉意其實就即喺「車仔粉意」,由醬汁、蔬菜、配料、意粉都隨個人喜好挑選,收費方面1款為$34,2款為$38,3款則收$42,另外若揀大蝦或煙三文魚需另外補錢。
bowl鮮雜菌煙三文魚尖通粉 $44(包餐飲)
小弟嘅自選意粉決定要鮮雜菌、煙三文魚,因為喺揀咗兩款材料,收$38,當中一款喺煙三文魚,額外補多$6。唔知喺咪慢工出細貨,一碟意粉都等咗幾耐,不過個尖通粉確實唔錯,尖通粉做得啱啱好,有咬口,揀嚟蒜蓉汁,幾重蒜香,仲感覺有啲似喺加咗金蒜粒;而鮮雜菌喺秀珍菇及雞脾菇,份量十足,不過煙三文魚就「騎尼」少少,原來就咁將啲冰凍嘅煙三文魚擺晌尖通粉上面,但估唔到份量就勁多囉。$44個餐晌荃灣區唔算平,不過隨著依區不斷「翻新」,唔少高檔住宅,新商場相繼進註、落成,只要食物做得好,都唔愁無客路。
bowl意大利鮮奶咖啡
餐飲奉送基本即磨咖啡或茶,可升級要特飲,另加$6。小弟就要咗杯鮮奶咖啡Latte,好老實講,杯鮮奶咖啡絕對唔達標,撇除有無拉花依啲額外嘅視覺效果,個外觀望落已睇到啲奶泡好粗糙,有種好巖巉、好怪嘅感覺。入口味道唔單只咖啡味好薄,更加喺唔香、唔滑,都幾失望!
店方只有晚市收加一,而晚市以5:30pm後起計,如果想平平哋嚟試吓,佢哋都有下午茶提供(2:30pm-5:30pm),當中亦有意飯、焗飯類別。
雖然午市無收加一服務費,不過講到服務就一般般,唔太差亦唔叫好,侍應唔喺好太留意到店內情況,好似部份枱上嘅餐具籃喺真正嘅「無叉用」,要由客人多次揮手先注意到。同埋初時唔喺好識睇佢「自選Pasta」個計價,揀完鮮雜菌一款料收$34,另加煙三文魚咪諗住再加多$6囉,以為總共夾埋$40,個侍應妹妹又唔識解釋,淨喺話總之咁樣就收$44,問另一位男侍應又喺話唔知喎,佢話撳機喺咁計,卒之喺兩公婆自己一齊諗通嘅,真頂癮!

個人評分
味道:7/10
環境:7/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$41

餐廳資料:
意蠔屋 Pasta and Oyster House
荃灣大河道85號寶成樓地下9號舖
3689 5546

沒有留言:

發佈留言