2013年3月3日星期日

八一蕃巴蜀烤魚店 Yaichi Ban Bashu Grill Shop:激鮮鯇魚湯底

晌荃灣鱟地坊嘅八一蕃,喺巴蜀烤魚專門店,咩叫「巴蜀」?咪即喺四川,「巴蜀」個名晌先秦時期所存在於四川地區嘅兩個國家:巴國同蜀國,小弟中史極水皮,點會識依啲歷史嘢吖,都喺晌網上搵搵同大家分享吓。四川其中一道名菜「水煮魚」,小弟晌重慶山區工作時都領教過,辣嘢唔多啱小弟,所以八一蕃開咁耐就過門不入。老婆跟啲好姊妹晌度食過米線,話好正,有辣有唔辣,所以趁個星期日返佢嗰邊教會時就嚟食晏。
環境如一般粉麵鋪、米線鋪,裝修簡簡單單、四四正正,兩邊牆身裝上玻璃鏡,感覺好似大啲,一塊螢光手寫板,有當日小炒推介,不過嚟食晏就有啲不適用喇。服務普普通通,食個晏收你幾十蚊都唔可以有太多要求,但感覺又唔太差,只喺有啲「滾水淥腳」嘅感覺啫,哈哈。
有個過膠大餐牌,印有涼伴小吃、烤魚系列、串燒系列、廚師特別介紹,影埋出嚟俾各位當個參考。我哋嚟食午餐,目標自不然落晌「午市特別介紹」一欄,10款米線一喺賣$24,一喺賣$26,都幾實惠經濟。此外,真喺想食烤魚嘅話,午市都有啲2人餐($138)、4人餐($196),包小食、魚湯時菜、凍飲、白飯、烤魚,確實幾豐富。
 晚市餐牌 
午市餐牌
bowl魚腩鮮腐竹米線 $26
份量一如大多數米線鋪咁大碗,鯇魚腩大件鮮甜,鮮腐竹清香豆味足,加埋豆卜索滿湯,米線柔滑,奶白湯底好濃魚味,味道鮮甜,問一問原來師傅以鯇魚嚟湯,估唔到鯇魚熬湯一樣咁濃咁正!
bowl酸菜牛脷米線 $24
酸菜米線較鮮腐竹米線多份酸香,感覺惹味啲,但湯底依然魚味鮮濃,因為實在好飲,就算咁大碗魚湯米線,小弟一於清晒個魚湯,以表敬意,不過就只限小弟自己依碗啫。除咗豆卜,仲有少少秀珍菇,牛脷薄切,入口唔韌,頗柔軟。
由於米線份量著實不少,老婆本身都食唔晒一碗,所以小弟一個人頂碗幾米線,加埋清晒成碗魚湯,真喺飽到肚漲,廿零蚊就食到餐咁滿意嘅午餐,不愧喺好介紹。題外話,小店仲有免費wifi添!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$25

餐廳資料:
八一蕃巴蜀烤魚店 Yaichi Ban Bashu Grill Shop
荃灣鱟地坊五十八號地舖
3568 5495

沒有留言:

發佈留言