2013年3月28日星期四

霸王山莊 Kings' Lodg:睇場請食飯

舅仔搞結婚,想出尖沙咀睇吓場,開聲叫埋小弟幫吓眼,做姊夫嘅梗喺要撐啦,所以是晚就聯同埋未來弟婦(有啲話正式應該叫「舅嫂」,中式稱謂有時都幾複雜,好彩依家都直接叫名多),三人行嚟咗霸王山莊,唔喺晌度睇場,嚟醫肚啫!
唔經唔覺,原來主打京川滬杭菜嘅霸王山莊都開咗有成10年,一間店開得有咁上下年資,可以話基本質素都唔會太差,再者,晌小弟印象中,佢哋嘅出品都唔錯,屬中上之列。今晚嚟到,一入門口睇落都幾旺場,原來樓下已經滿晒,被安排坐樓上,仲好啦,無咁多人出出入入添。之但喺樓上嘅樓底比較矮,所以再晏啲人多就有點嘈雜喇。
 樓上地方唔大,樓底較矮,人多時就會稍為嘈雜。
唔經唔覺霸王山莊都有10年!
餐牌部份菜式圖文並茂,而菜式分為8大類:冷盤前菜、豬牛羊、雞鴨、魚蝦、蔬菜、湯、麵飯、點心,大部份都列清楚喺邊度菜系。茶位收$10位,而小食收$5位(其實都喺得嗰一兜仔,不過就挺好食),另收加一服除務費,事不宜遲,快啲點嘢先!
 餐牌中英日對照,大部份列明菜系。
餐前小食
bowl馬蘭頭伴豆乾 $66
滬菜嘅經典冷盤,記得上次食就嫌佢豆乾太少,少到唔覺,今次就好好多;而馬蘭頭依然刴得細碎,但不失咬口,不過,賣相就仍然咁老土俗套,哈哈。
bowl霸王小籠包 $35
舅仔喺小籠包死硬粉絲,所以一有小籠包就必叫。一籠有4件,睇外觀似模似樣唔失禮,外表呈半透明,夾起都見到包底湯汁盪漾。入口食得出皮薄,滿口湯汁,餡肉鬆軟,怪唔得舅仔都讚個小籠包幾掂啦。
bowl慈禧蒸素餃 $35
同樣一籠有4件,素餃包得摺紋清晰,薄得有少少透綠,賣相不俗。入口其實個餃皮都幾名薄,而且,餃內嘅菜碎亦都切得幼碎,味道清清淡淡,所以,估唔到依個喺川菜喎!
bowl黃金四季豆 $78
雖然川菜嘅乾煸四季豆喺本店招牌,亦都幾鐘意食,但往常都食得多,所以改改一試依個滬菜嘅黃金四季豆,其實舊年晌奧海城分店過一次。四季豆沾滿鹹蛋黃醬,非常惹味鹹香,當然瞻固醇都幾高,不過淺嚐無妨嘅。
bowl霸王炒飯 $78
屬杭州菜式,亦喺店中招牌推介,飯內裡有肉粒、火腿、金華火腿、菜度,加埋少少蝦米同肉鬆,單睇用料,其實唔算話好特別,但勝在飯粒炒得夠乾身、夠勻巡。
三個人計,其實都叫多咗嘢,不過,難得舅仔搞結婚嘢,食多啲高興吓,埋單?當然小弟請啦!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$125

餐廳資料:
霸王山莊 Kings' Lodg
尖沙咀漆咸道南67-71號安年大廈地下
2723 1003

沒有留言:

發佈留言