2013年3月20日星期三

馬來一菜館 Café Malacca:馬不停蹄再來一次

年初獲邀嚟咗一次「馬來一」試菜,跟老婆回味咗好多星馬美食,又想返起08年去馬來西亞嘅片段,真喺一次好愉快嘅晚餐。再嚟馬來一,都喺重尋地道滋味。
因為都唔喺第一次嚟,所以開場白、室內環境、服務……等等就唔多提喇,反正跟上次嚟都無乜差別,侍應依然殷勤招呼,禮貌周周。故此,事不遲宜,立即去片分享美食!

bowl囉惹醬蔬果沙律 $53
最有風味及地道特色嘅馬來西亞沙律「囉吔」,點可以唔再嗌等朋友試試先!菠蘿、番石榴、青瓜、楊桃、蓮霧、土魷跟檳城蝦醬及馬六甲棕櫚糖撈勻,油炸鬼後下,味道相當有趣,鹹鹹酸酸挺醒胃,當中又滲出絲絲蜜甜,跟上次一樣,依然驚喜。
bowl沙爹雞肉 / 牛肉串燒 $72(6串)
沙爹又喺馬來西亞另一特色小食,叫足一打都不為過。雞肉及牛肉本身都稍稍以傳統馬來醬料醃過,燒香後蘸自家秘製沙爹真喺一流,沙爹醬濃郁香甜,帶重重花生香,加上串燒又有啲焦燶位,寧捨有炭香。伴碟嘅都喺傳統做法,有飯糕、青瓜、洋蔥,後兩者我OK,前者飯糕就麻麻哋有興趣喇!
bowl馬來咖喱雞飯 $80
本來點咗個馬來咖喱雞飯,但店方搞搞新意思,問我哋想唔想試油酥餅,咁仲好喎,比食飯更有特色啦!油酥餅酥軟柔香,雖然感覺會喺肥膩咗少少,不過點埋咖喱汁同食,感覺就變得不一樣咯。馬來咖喱本身重椰香,帶中辣,香辣可令油酥餅食落無咁油。咖喱中嘅雞件用上鮮雞,所以鮮嫩有雞味。
bowl檳城福建蝦麵 $88
上次試咗個公關推介嘅檳城亞參喇沙,確實喺好介紹,不過心多都想試新嘢嘅,另一推介喺個檳城福建蝦麵,一於要試試。香辣嘅湯麵配以豆芽、通菜,仲有鮮蝦、豬肉及酥炸香蔥,睇嚟非常豐富。湯底鮮甜清新,滲出陣陣香辣,而蝦味突出,最有趣喺用上油麵拼米粉,又喺地道特色!
bowl海南雞飯 $108
賣相、擺位甚精緻,一客海南雞飯,除咗有海南雞,仲有雞油香飯,唔少得嘅黃紅黑三色醬(薑蓉、特製辣椒醬、黑醬油),以及一碗清雞湯,所以,賣$108絕對交足功課。海南雞肉滑脂肪少,雞油香飯大大碗幾個人分就最好喇,兼且油香滿溢,飯粒分明,而薑蓉同黑醬油撈飯仲特別正,雞湯又鮮濃,扒啖飯,呷啖湯,食件雞,何其暢快!
甜品方面,上次食過嘅榴槤布甸($38),榴槤味濃郁,又富奶香,挺身而軟滑,真喺過足榴槤癮,所以已內定為「翻兜」之選,另外加多兩款晌度未試過嘅甜品,又比較吓會喺點。

bowl椰汁黑糯米 $28
溫熱嘅黑糯米,煙煙韌韌,配以新鮮椰漿,椰子味突出,雖然無話跟出面食到嘅好到飛起,但絕對喺一碗水準不俗嘅椰汁黑糯米!
bowl西米布甸 $28
賣相頗特別嘅西米布甸,將西米布甸做成球形倒晌玻璃碗內,淋上棕櫚糖以及椰漿,令淡口嘅西米立時變得甜甜蜜蜜,椰香四溢,加上西米帶點彈彈口感,小弟又幾鍾意佢喎。
今次篇食評用得最多就喺「特色」兩個字,馬來一做嘅星馬菜,又真喺確有特色嘅!

個人評分
味道:9/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$150

餐廳資料:
馬來一菜館 Café Malacca
西環皇后大道西508號香港盛貿飯店2樓
2213 6613

沒有留言:

發佈留言