2013年3月16日星期六

荔灣小食車仔麵:我的星期六美孚早餐 ~ 地踎小鋪唔多掂

好多人覺得住美孚嘅有錢人多,不過,窮人亦都唔少,所以一啲地踎小鋪一樣有市場,定價但求大眾化,垃垃雜雜乜都,新開幾個月嘅「荔灣小食車仔麵」就喺一例。原先依個鋪位,喺個菜檔,賣啲菜都幾平架,轉手之後竟然喺開咗檔賣粉麵、車仔麵、港式早餐、碟頭飯嘅小店。
唔使入鋪都知有咩食,皆因鋪面貼滿介紹,因為鋪位細細,供應嘅款式都較為有限,附近嘅茶記、快餐店講緊早餐嘅選擇有成廿多種,晌度就一隻手數得晒:3種。當然,全日供應嘅車仔麵套餐都可以成為你嘅是日早餐嘅!
雖然地踎,都有少少裝修,不過如果留意吓佢啲枱櫈、餐具,就知喺拉雜成軍嘅組合,取自夜冷鋪嘅配搭。由於我哋都成十點幾先落嚟食早餐,所以一個客都無,而樓面、廚房、送餐、收拾就由兩個阿姐一腳踢負責晒,入面仲有個廚房仔,見一個師傅埋頭苦幹預備午市嘢。
店尾有個廚房仔 
bowl早餐B $23
小弟就要咗個早餐B,即喺火腿通粉、煎雙蛋,配啡茶。火腿通粉好普通,湯頭無乜味,煎雙蛋嘅蛋黃熟晒,無晒蛋汁,不過無多士跟,有無蛋汁都無所謂吧!奶茶算喺不過不失,感覺喺比快餐店好嘅。但喺,試過之後,我寧願比多$1去美孚冰室食佢個牛尾湯螺絲粉配腸仔煎蛋早餐喇!
bowl炒麵 $10.皮蛋瘦肉粥 $10
老婆就唔要早餐ABC,反而散點炒麵配皮蛋瘦肉粥,個炒麵炒得唔錯,唔太油,炒得「勻巡」;但個粥就唔得,一來都幾細碗吓,二來啲粥唔夠綿喎,三來好少料,皮蛋跟瘦肉得嗰丁啲,整碗粥更唔夠熱。
早餐就認真麻麻,唔知佢啲車仔麵又掂唔掂?兩餸麵$20,加餸每款$6,配豆漿$3杯,汽水$5罐,搵日想慳慳哋,都可以走落嚟撞吓彩數!

個人評分
味道:4/10
環境:4/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$22

餐廳資料:
荔灣小食車仔麵
美孚美孚新邨第一期9座6號C鋪地下
6249 6440

沒有留言:

發佈留言