2013年3月10日星期日

鴻福海鮮菜館:鴻福未能齊天.結業收場!

雖然鴻福稱為海鮮菜館,但格局跟去茶記無乜分別,若非門口左邊有幾個大魚缸,有啲海鮮游游吓,恐怕大家都喺當佢茶餐廳,日頭嚟食碟頭飯,夜晚就小炒做晚餐。
由於鴻福位置較偏,唔喺咩大集團、鏈鎖店,又唔出名,所以都喺街坊客多,生客欠奉,故此啲侍應同客吹水多過乜。今日本來同啲朋友去曼克頓山「又一間」食晏,但好多人等位,樓上間「稻坊」亦一樣好多人,「家傳滬曉」又嫌佢貴,所以退而求其次行番過少少美孚新村嘅「鴻福」,入到去約六乘滿,話咁易就有成張細枱,其實都算有幾多街坊支持,不過,感覺生客少,間鋪又唔算好有特色,賣點唔多,附近茶記唔少,又有兩間鏈鎖酒樓,競爭唔細,估唔到小弟篇食評都未出,佢咁就結業咗!
以碟頭飯計,佢又唔喺好差,價錢都OK,午餐收$37(鮮茄豬扒飯、餐肉煎蛋飯)、$40(蒸鯇魚),有例湯,有熱飲,一般炒粉飯麵都喺$32-$40,冷熱飲品+$7,跟對面間大家樂都不相伯仲,唔差得遠。
bowl例湯
西洋菜煲豬骨,雖感覺無味精,但味道偏淡,不過不失咁啦!
bowl鮮茄豬扒飯
茶記嘅碟頭飯晌飯嘅份量上永遠有保證,一定俾得有多無少,最估唔到連啲豬扒都俾唔少,亦已經切細件,方便食用,而且豬扒酥炸過,就算喺雪藏貨色,都變得較為甘香;由於淋上嘅喺蕃茄汁,雖則色澤睇起嚟好鮮色,感覺有點假,但酸香中和咗油膩,蕃茄搭炸豬扒幾時都咁相襯!
bowl奶茶
唔多講,有睇開小弟食評都知,茶記餐飲定律,身體無乜大問題都一定揀奶茶,都甚少晌茶餐廳飲到難入口嘅奶茶,頂多喺未夠香、唔夠滑啫。鴻福嘅奶茶不俗,柔滑度個人而言就差少少,但茶香搭夠,一樣收貨。
依家咁嘅時勢,一客碟頭飯,飯多餸又多,又有例湯,又包餐飲,都喺賣$37,仲想點?!鴻福,可惜你都喺結業收場。

個人評分
味道:6/10
環境:5/10
服務:6/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$37

餐廳資料:
鴻福海鮮菜館
美孚美孚新村4期百老匯街69-119號地下101A舖
2310 0055

沒有留言:

發佈留言