2013年2月2日星期六

六記甜品森林 Dessert Forest:夏日解暑洛神花果凍

跟親友晌美孚食完飯,親友嘅細路又話想食甜品,因為酒樓嘅甜品選擇唔多,所以就過嚟區內唯一一間甜品專賣店。上次同老婆嚟試過佢嘅芒果黃金撈同生磨芝麻糊,前者有啲新意又幾好食,後者就令人失望而回,一正一負,總評都只可以喺俾個OK,唔知今次又會點。

bowl特色朱古力芝士餅 $25
小弟揀咗依個朱古力芝士餅,講話「特色」,有啲言重,不過入口朱古力味跟芝士味都幾平衡,唔會話邊個搶邊個嘅味,而口感亦都頗柔滑,算唔錯。
bowl洛神花椰果果凍 $16
夏日嘅解暑之選,以洛神花做嘅果凍,本身已經帶有酸酸甜甜嘅味道,入口又一朕清涼,令人感覺好清爽、好涼快,而內裡嘅椰果令口感多變一啲,一客4粒,大家分享就最好不過。
bowl招牌糯米糍 $20
有芒果餡或紅豆餡,逢星期六、日供應,一客4粒嘅糯米糍「身形」挺健碩,大大粒沾滿椰絲,糯米皮加入芒果汁搓成,再入埋內餡嘅芒果肉,食落滿有芒果香,果然不負招牌之名。
今次所試嘅幾款甜品都比上次好,都值得比個笑佢。不過,回顧番其家食家嘅食評,見佢啲甜品多年都無乜點變,近來晌外面試咗好幾家新開甜品店,都喺有新意,有質素。甜品森林晌依區最大優勢,就算稱得上「獨市」,周邊有賣糖水嘅都只喺兼營,好似地鐵口附近嘅燉奶佬。一日晌依區競爭唔大,以佢目前「牌面」生意應該仲有得做!

個人評分
味道:7/10
環境:5/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$20

餐廳資料:
六記甜品森林 Dessert Forest
美孚美孚新邨六期恆柏道2-4號N291C
6979 5156

沒有留言:

發佈留言