2013年2月17日星期日

曲奇四重奏 Cookies Quartet:物重心意濃

古人有云:「物輕情意重,千里送鵝毛。」今勻小弟改一改:「物重心意濃,一票換雜錦。」此話何解?事緣又喺啲網上遊戲,意外獲得幾張澳門威尼斯展覽館入場券,因為短期都無打算過大海,發個電郵問問有邊位朋友有興趣,其中一位有興趣嘅朋友Iki竟然連啲展覽館飛都未拎,先送我一盒「曲奇四重奏」嘅雜錦酥盒($148),好墜手,點可以唔形容為「物重心意濃」吖。反倒我就收得有啲唔好意思囉!
曲奇四重奏嘅背景,唔使多講好多人都知。以美國有機麵粉、法國及新西蘭優質牛油、加入健康元素如亞麻籽、葵花子、榛子……,以至其他食材均採用全天然貨色嚟做曲奇,全人手製作,少油少糖,務求更健康,再者款式多樣化,味道夠特別,故此都有不少人追捧。
內附一張介紹所有產品嘅小卡
曲奇故之然喺店中招牌名物,但蝴蝶酥同樣幾耍家。手中嘅雜錦酥盒,內藏7款蝴蝶酥或酥條,以下跟大家逐一分享。
bowl原味蝴蝶酥(6件)
原味,最能食出基本味道。層層酥皮清晰可見,雖然喺手做,但形狀、大細勻一,烘得金黃亮麗,咬一口,確實酥脆非常,少甜而富牛油香,卻喺食多幾件都未見油膩。

bowl黑白芝蔴蝴蝶酥(3件)
蝴蝶酥中間沾滿細細粒炒香過嘅黑白芝蔴,雖然說明上話加入咗果皮蓉,不過似乎唔喺好明顯,但芝蔴味道本身都好唔錯嘅。

bowl椰絲芝蔴蝴蝶酥(3件)
晌黑白芝蔴裡面再加入椰絲,比起上面嗰款加入果皮蓉,依隻椰絲芝蔴蝴蝶酥就突出少少,椰絲帶來多一份清甜,襯黑白芝蔴都幾夾。

bowl黃金亞麻籽蝴蝶酥(3件)
亞麻籽依個名真喺好陌生,除咗聽人講過亞麻籽油之外,所知不多。但原來頗為健康有益,可幫助舒解風濕樣關節炎、牛皮癬、過敏及其他發炎性疾病,又癌症預防、降低患心臟病風險、降低血壓(撮自網上)。亞麻籽比芝蔴大粒好多,能夠食得健康,自然最好不過。

bowl黑合桃蝴蝶酥(3件)
據介紹,黑合桃採用美國野生貨色,可謂不惜工本。但你話喺咪比一般合桃更香濃,分野似乎唔算好大,但烘過嘅合桃碎,加埋蝴蝶酥,口感寧捨鬆脆。

bowl玉桂酥條(4條)
兩款酥條都有獨立包裝,一包內共有4條,外形扭紋狀。酥條外層沾滿玉桂糖粉,玉桂味濃有個性,而酥條跟蝴蝶酥同樣極之鬆脆。

bowl杏仁酥條(4條)
外形無玉桂酥條咁扭紋,但成條酥條都沾滿杏仁碎,外表雖然「岩岩巉巉」,但食落滿嘴杏仁香。

兩公婆當下午茶猛咁食,真喺好易食唔停口,再次多謝Iki嘅厚禮。

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$148 / 盒

餐廳資料:
曲奇四重奏 Cookies Quartet
尖沙咀加拿分道10B號嘉芬大廈地下E號鋪
2311 5119

沒有留言:

發佈留言