2013年2月6日星期三

紅車厘麵包西餅 :角仔.牛耳.買嚟賀年自己食

晌深水埗明星海鮮酒家跟屋企人食完團年飯,向地鐵方向行,路經紅車厘,門口餅櫃之上堆滿炸油角、牛耳,老婆話買兩包返去應吓節,被我睇穿佢啦,都喺口痕想食啫。一晌都無乜人嚟小弟屋企拜年嘅,通常喺我哋去親戚度,結果,買番嚟最後都喺我哋兩公婆食鬼晒,哈哈。
bowl炸油角(角仔)$26
雖然佢無寫,小弟亦無問,不過拎起嚟幾墜手,大概半磅左右。傳統做法,都喺芝麻、花生、椰絲、砂糖做餡,餡料研磨細碎,味道濃香,而外層炸得酥脆,比起零食物語啲豬肉鬆角仔,都喺傳統嘢有韻味啲。有個感覺,晌依啲麵包鋪頭仔買角仔,會新鮮啲,因為鋪後就喺工場,睇住銷售情況嚟睇住做。其實整角仔喺小弟同姑媽、表哥表姊們嘅集體回憶嚟,廿幾年前,仲住晌啲7層H形公屋,通常都喺自家製再派街坊,搓皮就未輪到我,不過包餡、收口、摺邊我都OK架,工多藝熟吖嘛,以前年年都喺咁整。依家?應該生晒銹啦!
bowl牛耳 $20
另一懷舊小食,平時都真喺好少買,鬼叫依家咁多零食選擇咩!紅車厘嘅牛耳做得非常薄,所以咬落極香脆,又帶點點南乳香。食得薯片多,轉食吓牛耳都唔錯,廿蚊一大包,買筒薯片都差唔多啦,份量仲邊有咁多添,可以嘅話不妨支持吓依種傳統小食,又支持吓啲舊區小店。

個人評分
味道:7/10
環境:6/10
服務:6/10
抵食:6/10
平均每人消費:HK$23

餐廳資料:
紅車厘麵包西餅
深水埗福榮街60號地下
2115 9838

沒有留言:

發佈留言