2013年1月13日星期日

漁屋日本料理 :生日飯之漁樂無窮

生日正日同老婆食咗一餐生日飯,隔多個星期又再一齊食多餐生日飯,但人腳就多啲,加埋姨仔、舅仔同佢女友,佢幾個又話想幫我慶祝下喎。查實年紀大咗,對生日飯都唔喺好在意,其實都志在搵個藉口一齊高興吓食番餐啫,要我搵地點,我都落意嘅,只喺要就得到各人口味,有啲煩啫,結果就去食日式放題,貪佢選擇多,點多少都得。選址荃灣如心廣場嘅漁屋,一來見佢幾人氣,二來價位唔貴,再者就喺近西鐵站,方便我哋往返。
佢哋晚市收費:$158(6:30pm前入座或9:00pm後入座)、$178(6:30pm - 9:00pm入座)、$148(10:00pm後入座),以上都喺成人價,如星期五、六、日、公眾假期及前夕,就多收$10,加一就例牌啦。
10張唔同長短、顏色嘅點菜紙,就包括晒所有任食任飲嘅選擇,有沙律、小食、手卷、卷物、火焰壽司、壽司、一品料理、炸物、爐端燒、拉麵 / 烏冬 / 炒飯、刺身、飲品、甜品,數過一次,嘢食連嘢飲,一共有成150樣嘢,一定令你飽住走。有咩揀我就唔多講,因為小弟將佢啲點菜紙掃描晒,放晌個食評度,大家可以慢慢參詳!
一早訂好星期日7:30pm,侍應晌電話都交帶一句,話星期日通常都滿座,雖然訂咗位,最好都預早少少到,我哋都怕人多入座難控制,所以預早7:15pm到,嗰度勝在流量快,最後7:30pm都準時交到枱俾我哋。因任食任飲限時兩個鐘,所以「嗱嗱淋」點嘢先,我哋兵分三路,分別各點幾個類別,一來減少重複,二來咁樣有效率啲。當晚,我就見過隔離枱嗰一家人,因為一大棚人,點嘢無分工,結果就有好多嘢食重複又重複,而且點突晒,食剩唔少,感覺頗為浪費!

成晚嚟講,個個類別都點啲,我哋5個人食咗乜,以下數一數先:
bowl沙律、小食、手卷:
蟹籽沙律、三文魚蟹籽沙律 – 餐前兩款沙律,志在清清味蕾。前者包含白蘿蔔絲、青瓜絲、蟹柳絲及蟹籽,唧上一般沙律,比較大路製作;後者材料都喺啲沙律菜、粟米、蟹柳粒、蛋粒、蕃茄、三文魚、蟹籽,但用上柚子醋汁,較為清爽輕怡啲。
芝麻八爪魚、川風螺肉、中華沙律 – 一小兜上晒3樣嘢,仲晌上面加咗少少素魚翅及芝麻,賣相俾咗啲手機。其實有少少怕八爪魚、螺肉「一坺坺」(音:pat)嘅醬,雖然啲嘢味道OK,但唔咁一坺嘢好啲。
軟殼蟹天婦羅手卷、大蝦天婦羅手卷 – 無諗過點手卷,因為喺太飽肚嘢喇,點咗完全喺意外。其實喺想點天婦羅,大意一時睇錯,變咗手卷,仲要好多客添,做人嘅嘢,錯就要認,小弟只好一個人頂多幾件,唉!如果唔喺小弟依個錯誤,可以試多好多嘢囉。
bowl卷物、火焰壽司:
花之戀人、櫻之戀人、雪之戀人 – 3款卷物都唔錯喎,後兩位「戀人」值得推介,尤其個「櫻之戀人」,立方粒形嘅「壽司」,賣相精緻,以為上面一粒甜蝦下面喺一舊飯,原來飯內中空有舊炸蝦,口感過癮呀!所以跟住就一次過再多點5客,因為真喺好食,值得「安哥」。
火焰芝士熟蝦壽司、火焰鰈魚背壽司 - 火焰壽司一共有7款,點咗其中兩款試試,味道不俗,尤其鰈魚背,話喺獨家必試,賣相小巧,鰈魚背又幾油潤鮮美。
bowl壽司
壽司類一欄就供應常見嘅壽司同軍艦,都有成19款,但見唔喺太特別,只喺點少少嚟應吓景。點咗吞拿魚壽司帶子壽司八爪魚鬚壽司栗米沙律軍艦,以帶子壽司最有睇頭,帶子厚肉味道挺鮮甜,壽司飯不過不失。
bowl刺身:
志在食得開心,唔喺為翻本,所以就算刺身,亦無亂咁狂點,但都點咗其中9款一試,樣樣都喺數量幾件,等大家都有機會試吓。一小碟冰鎮住上枱,雖然外觀唔喺執得好靚,但睇落啲刺身質素唔錯。9款刺身分別有三文魚、甜蝦、帶子、玻璃蝦、墨魚、蟹柳、紅立魚、鮑魚片、吞拿魚,小弟覺得三文魚、帶子、玻璃蝦依幾款較好,但整體大家都覺得水準屬中上!
bowl一品料理:
因為查實舅仔對生嘢唔多啱口味,所以屬於熟嘢嘅一品料理就為佢而點多啲。17款嘢,都幾多選擇,我哋前前後後都叫咗成7樣:地獄餃子鍋清酒煮蜆牛油栗米燒羊架金菇牛肉卷糖心溫泉蛋麵豉湯。依個部份出乎意料之好喎,必試之選有燒羊架、糖心溫泉蛋、麵豉湯,羊架大大件燒得金香,溫泉蛋極之糖心,蛋黃濃香,麵豉湯撈一撈有昆布、豆腐粒、蜆隻,味噌味濃郁,有誇意之作。另外兩款推介之選:地獄餃子鍋唔算好地獄,中辣啦,勝在材料多,一鍋過有好多嘢食,餃子亦煎得香脆;清酒煮蜆,蜆肉幾鮮甜,只喺清酒味未夠強啫。
bowl炸物:
之前睇錯天婦羅一欄,事後搵番啱,當然唔會錯過啦,天婦羅香口嘢又個個啱食,自不然會點多少少,不過我哋都喺為免浪費,唔會點人頭數,寧願樣樣要幾件,可以多試幾款。新鮮熱辣送上,一籃子有大蝦天婦羅南瓜天婦羅蕃薯天婦羅青椒天婦羅茄子天婦羅松葉蟹捧天婦羅吉列墨魚餅關東魚餅炸餃子芝士年糕,喺咪引到流口水呢?大部份都炸得唔差,脆漿無過厚,鬆脆唔油,而咁多款嘢,最得小弟歡心喺大蝦、南瓜、蕃薯、吉列墨魚餅、芝士年糕,除咗本身鍾意食依幾樣嘢之外,佢哋本身原味個味道較突出。
bowl爐端燒:
輪到爐端燒,因為喺熟食關係,我哋一樣叫唔少,同樣叫得嚟款多量少,鹽燒秋刀魚鹽燒多春魚免治軟骨雞肉捧鹽燒鯖花魚鹽燒雞中翼燒日本河豚魚乾。當中免治軟骨雞肉捧同雞中翼有驚喜喎,前者口感軟滑香脆,後者雞中翼用上大呎吋嘅,唔會無肉食,況且醃得入味燒得甘香。燒日本河豚魚乾亦喺另一道心水菜,佐酒一流,魚乾已剪成一條條,口感軟軟,咬落又帶點煙韌。不過,成晚前後落過幾次單嘅漁屋長串燒(海蝦、青椒、芝心丸、車厘茄、帆立貝),一串都無嚟唔到,至於其他嘢都有漏少少單,但情況唔嚴重,以今晚爆晒場嚟計,實屬輕微啦!
bowl拉麵 / 烏冬 / 炒飯:
如有需要,打算最後墊肚先叫,不過你見上面食咗咁多嘢,都無需要啦!況且女士們中後段已話差唔多,所以,留肚食雪糕仲好啦。

bowl甜品:
甜品分3類,仲晌門口剎有介事貼咗張通告:最新好消息,凡惠顧放題,豆腐花、啫喱、雪糕任食,大抵以前應該無甜品吧!不過最搞笑佢張點菜紙嘅標題竟然用上「特式甜品」喎,小弟就睇唔到有幾特色喇,哈哈!3類甜品喺迷你豆腐花四方啫喱雪糕棉花杯,豆腐花品牌喺百福,但有別一般超市版本,喺份量少一半嘅迷你裝,但質感依然超滑,只有原味;啫喱無試,亦都唔多見有人試,相信喺四方果啩;而雪糕喺雀巢,雖然唔喺咩貴價品牌,但對雀巢棉花杯都有份懷念,本土嘢梗喺要支持吓啦,所以小弟4款味(雲呢拿紅豆朱古力芒果)都各叫一客以表支持,紅豆味較少食到,朱古力味似乎最好食。
bowl飲品:
又串燒、又天婦羅,嘢飲唔少得,漁屋任飲選擇確實唔少,6款原罐罐裝汽水,仲有冷熱清酒、啤酒、冷熱玄米綠茶。我哋唔喺好酒一族,都點咗一小枝熱清酒高興吓,酒精度雖高,但小杯小杯咁飲,都OK架;我就盡興啲零系可口可樂接芬達提子汁,一罐接一罐,到最後大家都叫杯熱玄米綠茶嚟暖番吓啲腸胃!
今回初次幫襯漁屋,感覺良好,除咗食物選擇多,我哋大部份點嘅嘢食都有一定水準,依時交枱俾我哋之餘,差不多夠鐘時又無話刻意催我哋走。咁爆場嘅情況下,漏單亦好輕微,而且無話貴價嘢點極都無,仲有服務員幾勤快,上菜收碟「渣渣淋」,態度唔錯,有個女經理臨截單前仲專燈走嚟問我哋仲有無嘢要點,我哋都食到好飽喇,但至少佢都有咁嘅心提提啲客。晌度借機再次多謝姨仔、舅仔佢哋幾個,等我食得滿載而歸!

個人評分
味道:8/10
環境:6/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$207

餐廳資料:
漁屋日本料理
荃灣楊屋道8號如心廣場1樓118號鋪
2400 9099

沒有留言:

發佈留言