2013年1月18日星期五

新星海鮮酒家:新星鬥新星(一)

本來唔打算再寫依間長沙灣新星,因為近幾年前前後後同班好兄弟食過好多次,之前都寫過兩次佢嘅食評,講嚟講去,都喺平靚正,水準穩定,唔算再有咩特別好講。影低嘅相都掟埋一邊,但最近又嚟好兄弟大飯局,之前試過其他火鍋店,唔平又唔算好食,有兄弟話今次撐番新星,所以擇好日子就即刻打電話訂位,仲有成個星期喎,竟然話滿晒,唔喺嘛?所以焗住轉咗去旺角新星,仲有得訂,咁我都放心啲。

就喺因為試咗旺角新星(我哋全枱人都喺第一次幫襯旺角依間分店),有比較,大家異口同聲話「還是長沙灣(新星)最好」,所以就再次摷番上次長沙灣新星嘅相,食番篇食評,同時又寫埋旺角新星嘅食評。
依餐實際喺晌舊年9月26日晚去食,我哋例揀9:00pm後無時限嘅任飲任食打鞭爐,本身都已經抵食,晌非寒冬旺季,有時仲會做4送1俾會員(即喺4個人食,俾3個人錢),真喺抵上加抵,好似今晚咁,8個人埋單都喺$840,每人一舊水多少少,飽到頂心口呀!

胡椒豬肚湯底 $65、鴛鴦湯湯底 $58
9:00pm後任食火鍋成人每位收$88,另湯底、茶芥加一,揀咗胡椒豬肚湯底同鴛鴦湯湯底,初時兩個湯底各有特色,食到中段已變為一品鍋,乜味都有喇,哈哈!
鴛鴦湯湯底 $58
胡椒豬肚湯底 $65
任食火鍋好處就喺可以食住等,所以初時得我哋三幾個,就已經點定一大盆火鍋料喇,邊食邊等,有啲食材又襟煮,好似啲乜丸物丸、蘿蔔粟米……等等,其他老細一嚟又有得食。前後我哋都點咗成3大盆火鍋料,盆盆都堆滿各樣材料,有金錢肚、海蝦、鮮魷、鮮滑雞片、蟹粉流心丸、芝士流心丸、牛根丸、生根、冬菇、唐生菜、油麥菜、炸魚皮、粟米、鮮滑牛肉、肥牛、芝士腸、魚滑、鮮腐竹、鯇魚腩片、雲吞、餃子、青口、魚雲、公仔麵……等等,差唔多成張點菜紙唔使額外加錢嘅都點得八八九九。水準保持到喎,最緊要喺啲嘢食掂吖嘛,唔好食任你食幾多都無用啦。
兄弟們,滾喇!
飲品,除百事可樂、七喜……等汽水外,仲有一渣渣嘅夏枯草,同樣喺任點任飲,但原來唔喺必然,晌下一篇「新星鬥新星(二)」講旺角新星時,就再交待吓。總之晌依間長沙灣分店,就大可放心任飲任食無負擔。所以,一大班麻甩佬,飲得暢快,又食得盡慶。
招呼方面都做到勤快,送嚟嘅火鍋料都只喺少少甩漏。至於環境,比旺角新星好坐好多,一來地方大啲,枱櫈無咁逼狹,二來依度樓底高啲,感覺無咁壓迫,下回講講旺角新星,嘈到拆天咁呀!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$105

餐廳資料:
新星海鮮酒家
荔枝角長沙灣道680號麗新商業中心地下59號舖
2991 4903

沒有留言:

發佈留言