2012年12月30日星期日

素食新一代 Vegetarian New Generation:想清淡.依然大魚大肉又瓜又菜

距荃灣港鐵站不遠嘅荃豐、華都、荃昌中心,經常人流不絕,皆因裡面乜都有,潮物、手機、電腦嘢……,食嘅店舖當然都唔少啦,內裡有好多小店,大部份都喺平民價,部份都甚具質素,所以過嚟搵食嘅人都唔少,我跟老婆有時都會完咗崇拜走過嚟食晏。近輪都大魚大肉多咗,想清淡,宜食素啦,家庭式經營嘅「素食新一代」就喺是日之選,賣點就喺平靚正。
商場走廊開多兩張枱,已經喺荃昌中心嘅不成文規距。
素食新一代晌荃昌屬長爆店,計埋鋪面商場走廊位兩張摺枱,全店都只有大概24個位,鋪內啲位仲要非常之窄,基本上肥啲或大隻啲,都會覺得有點周身唔聚財。而且,一睇就知裝修源用多年,頗為殘舊,有點點地踎,不過,晌度食嘢唔會慢慢hea,志在填肚,啲食客又好識做,唔會掗住個位,食完即走,快上快落。
坐滿人之後,室內環境非常逼夾。
部份嘢食晌四周牆上都搵得到,但餐牌就印備咗多款選擇,小炒、煲仔菜四、五十蚊有交易;碟頭飯就三十零蚊,連意粉都有,粉麵則賣廿零蚊左近;想食得「豪」啲,亦有套餐,二人($98)或三人($138),包白飯或素翅,送糖水,分別在於只喺前者有兩個餸,後者則有三個餸。
 雖然喺素食小店,都有幾多選擇。
最受街坊歡迎就梗喺一人份嘅「是日套餐」,非常抵食,午市賣$28,晚市都只喺略略上調多一蚊雞,賣$29,已經包例湯、一客兩餸飯,而菜式共有5款可供選擇:薑汁炒時菜、漢堡扒、豉汁鰻魚、節瓜鮮魷、芙蓉煎蛋。睇見個掛牌同啲字,就知老一輩家庭式手作嘢,唔知啲後生識唔識睇呢?
bowl例湯
冬瓜湯喺是日例湯,話晒素菜館,個湯無肉無太多配料,味道會喺清淡一啲,大大碗,當飲冬瓜水,點都健康過汽水咖啡奶茶啦。
bowl漢堡扒.節瓜鮮魷
難得其中一個餸菜喺漢堡扒,真喺好想知佢樣貌喺點。估唔到啲套餐餸咁鬼多喎,淨喺個漢堡扒就一碟有4件(即喺兩塊漢堡扒,每塊一開二),淋上少少醬油茨汁,眾所周知啲扒都喺豆類製品,肉味故然無可能有,但入口挺實幾有趣,又有少少黑椒香,都OK喎。另一味喺節瓜鮮魷,扮嘢嘅鮮魷唔多,得三幾小塊,無論外觀同質感都唔多似架啦,當食豆腐乾囉,節瓜則幾清甜,載滿一大碟。
bowl豉汁鰻魚.芙蓉煎蛋
啲「鰻魚」好鬼死大件,幾隻手指粗,仲要一客6大件,真正抵食夾「大件」。「鰻魚」真身喺紫菜包住齋腐皮卷,依件千層腐皮卷好煙韌,豉汁調得蠻不錯。芙蓉煎蛋則喺無叉燒、無蝦又無火腿嘅清裝版,蛋煎得唔老身,內裡主要都喺銀芽同韮黃,又喺滿滿一大碟,實在好夠份量呀!
雖然食素,但喺查實今餐食得好豐富,正如標題所講:「大魚大肉又瓜又菜」,不過食得嚟就相對健康。溫馨提示:套餐跟嘅白飯大大碗,女生們最好要求少飯,食唔晒浪費就唔好啦!

個人評分
味道:7/10
環境:4/10
服務:5/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$29

餐廳資料:
素食新一代 Vegetarian New Generation
荃灣西樓角路荃昌中心昌安商場1樓52&55號
2411 2407

沒有留言:

發佈留言