2012年12月28日星期五

石磨坊 Shek Mo Fong:糊糊塗塗

跟老婆晌丼丼屋食堂食晚飯,由於甜品一環唔多突出,只有幾款新地系列、千層蛋糕及班尼士,所以索性去石磨坊食糖水當飯後甜品。
石磨坊一直盤據太子、旺角,晌依兩區已經有成3間分店,較新一間分店卻落戶粉嶺,揀到咁遠,有啲摸不著頭腦,唔通因為租平?姑勿論點,太子旺角幾間分店一直都幾旺場,好似今晚晌豉油街分店,裡面就坐滿晒人,外面都有幾批人等位。不過,由於依類糖水鋪坐得逼逼夾夾,啲人食完即走,都喺快上快落,我哋等咗10分鐘就有枱。
餐牌第一版就喺「石磨坊推介」,當然要會一會佢啦,揀嚟朱古力蛋白燉鮮奶,貪佢夠晒古靈精怪,而翻去後幾頁,就喺石磨坊嘅手本嘢生磨靚糊,乜糊物糊就最啱我老婆。此外,餐牌都仲有好多選擇,涼粉、西米露、刨冰、傳統糖水、珍珠系列依啲都走唔甩,近年大熱嘅3.6牛乳布丁、綿花冰(石磨坊叫做冰花雪)都有,而較特色嘅仲有台灣九份系列,例如:地瓜圓、芋圓……等,以及幾款精選糕點。
 石磨坊推介 
生磨靚糊系列
bowl朱古力蛋白燉鮮奶 $22
外觀麻麻哋,表面岩岩巉巉起晒泡泡,似喺燉好蛋白鮮奶後,就咁晌上面灑朱古力粉待溶,如果淋一朕薄薄嘅朱古力漿唔知賣相會唔會仲好啲。雖然口感挺滑溜,可惜燉蛋白鮮奶裡面嘅朱古力味唔喺好出,主要都喺靠面層嘅朱古力粉而矣,個人嚟講,覺得個朱古力蛋白燉鮮奶麻麻哋。
 餐牌中嘅朱古力蛋白燉鮮奶,較深色,用足料!
實物嘅燉蛋白鮮奶,頗淺色,無乜朱古力味。
bowl腰果糊 + 杏仁糊 $23
糊類產品又真喺幾多喎,果然喺「省招牌」嘢,芝麻糊、杏仁糊、栗子糊、腰果糊、合桃糊、椰子糊,但竟然無花生糊喎!本來兩溝糊都會晌糊面畫花,不過依家都「求求其」撈埋就算。個別而言,腰果糊同杏仁糊都幾香幾滑,不過,夾埋一齊之後又好似一般般,唔喺話唔好食,只喺兩者未有產生化學作用,可能杏仁味本身較搶。食糊,我都喺鍾意深水埗嘅綠林同甜甜地。
然兩款甜品都未有令我哋好滿意,但總算試到啲特別嘢,亦知道咁配法唔喺個好配搭。單以依兩個甜品計,真喺試一次就夠喇!

個人評分
味道:4/10
環境:4/10
服務:5/10
抵食:5/10
平均每人消費:HK$23

餐廳資料:
石磨坊 Shek Mo Fong
旺角豉油街66號地下
2398 9400

沒有留言:

發佈留言