2012年12月28日星期五

丼丼屋食堂 Dondonya Shokudo:丼丼.白飯響噹噹

一向都好少出旺角,人多車多,若非有需要都好少出依區,講都有啲出奇,連跟朋友嘅飯局都甚少揀旺角。今晚出嚟辦點私人事,就順道晌度搵搵食,由於「丼丼屋食堂」以傳統日式丼飯專門店自居,以質優嘅秋田小町米炮製,又喺美心集團旗下特約品牌食肆,所以對其出品頗感吸引。
丼丼屋為樓上鋪,窄窄嘅樓梯堆滿幾多人,仲諗住打退堂鼓,不過拎咗「飛仔」之後原來都只喺輪幾張枱,而且幫襯丼丼屋嘅客快上快落,食完就走,都只喺等咗10分鐘左右,樓梯咁多人有啲喺等對面鋪同集團嘅元氣啫。

踏進店內,感覺有啲古怪,左邊對住半開放式廚房,廚房前喺一列吧位,再對出就喺一堆二人 / 四人散枱;而另一邊有屏風間住,都喺啲二人 / 四人枱;奇怪在中間空咗出嚟?一張枱都無,以香港地盡其用大原則之下,擺得一張得一張嘛!裝修方面,以樸實無華嘅日本食堂格局為概念,所以,無乜太多多餘裝飾。整體嚟講,空間感足,感覺暖和!
將餐牌一字長形咁打開,有咩食一目了然。面頁喺共20款嘅丼物(蓋澆飯,我就成日打趣叫和風碟頭飯),全部單點,+$15可升級為套餐,多配小食、沙律及麵豉湯);底頁就有咖喱、稻庭烏冬、吉列、燒物、前菜小食、飲品、甜品等各類別,而咖喱、稻庭烏冬同樣+$15可升級為套餐,但吉列、燒物則要+$18先可以升級,因為升級內容唔同,喺有漬物、小食、白飯及麵豉湯。雖然嚟到「丼丼屋」,但我哋就無叫丼物,老婆想食得濕潤啲,就先點一個稻庭烏冬,而小弟就想食啲香口嘢,就朝吉列類進發,並且加錢轉套餐。
餐牌面頁,20款丼物。
餐牌底頁,有咖喱、稻庭烏冬、吉列、燒物……等等。
 咖喱、稻庭烏冬+$15可升級為套餐
吉列、燒物則要+$18先可以升級
bowl牛肉烏冬 $58
稻庭烏冬總共有6款:腐皮、咖喱牛肉、咖喱吉列豬扒、和風冷烏冬、胡麻冷烏冬及牛肉烏冬。揀咗牛肉烏冬,主因都喺列明店長推介,所以大膽一試。牛肉烏冬呈上枱時,半生熟嘅牛肉有啲似越式生牛河,以湯溫浸熟,部分牛肉仍見到鮮嫩嘅粉紅色,而且牛肉有別一般肥牛,油脂唔太多,更啱老婆口味,入口腍滑有肉香,兼且份量唔少。據介紹,烏冬以地道手法打製,用上上等小麥粉製作,烏冬食起嚟又真喺幾滑溜,又帶點柔韌,配料有金菇碎、蔥、大蔥,加埋清甜湯底襯托,認真唔錯!
bowl吉列廣島蠔,豬柳 $80
吉列類有7款,都不外乎豬扒、雞扒、炸蝦之類,見佢有一款廣島蠔仲要拼豬柳,又喺推介嚟,所以好感興趣。一客有兩件吉列廣島蠔及兩件吉列豬柳,配以大量椰菜絲,廣島蠔都叫幾大隻,炸後都唔太縮水,蠔味不俗,可惜油咗啲,唧啲檸汁感覺會好番啲;反而豬柳炸得唔錯,外層好鬆脆,丹麥豬柳果然鬆化。枱上已備有豬扒醬、柚子醋、七味粉、醬油,又附加一小碗芝麻,以研碎後加豬扒醬蘸豬柳食用,味道當然得以提升。柚子醋本身添加落椰菜絲度,但豬柳配柚子醋又OK喎。跟爽口嘅椰菜絲同食,又出到唔同嘅效果,總之食法隨你意啦!
左起:豬扒醬、柚子醋、七味粉、醬油 
吉列廣島蠔 
吉列豬柳
bowl日本新潟縣秋田小町米
枱上有張小簡介介紹店家所選用嘅米粒:「我們嚴選日本新潟縣的秋田小町米,以尖端RO System將水過濾,打散水的份子,當中的純水完全浸透飯中,令食物的原味真味得以保留,讓你品嚐正宗丼飯滋味。」RO System有個中文名,叫「逆浸透膜過濾系統」,不過聽咗都唔多會明,最重要出嚟效果喺點。飯粒飽滿有光澤,又有飯香,口感黏黏糯,又不失軟綿,相信淨喺醬油撈飯都可以搞掂一碗呀!
漬物、小食、麵豉湯
依個升級配套分別漬物喺醃蘿蔔,小食喺牛蒡蘿蔔絲,仲有一小碗麵豉湯。雖然醃蘿蔔毫不起眼,但食嚟爽脆,越食越開胃;而牛蒡蘿蔔絲添加咗白芝麻,又帶丁點麻油香,伴飯食其實都唔錯;只喺麵豉湯味道平淡啲,但湯中有幾粒油揚豆腐,算喺小小增值,屬平穩之作吧!
烏冬同吉列都唔錯,對依餐都滿意,略嫌服務一般,好似椰菜絲可免費添加,我哋都有要求添加一次,不過等咗好耐都未見有,張單都有打住,不過見食晒啲嘢都未嚟,結果就算數。此外,又無乜點解釋枱上醬汁食法。由於甜品都喺啲新地類,老婆唔多鍾意嘅千層蛋糕,以及唔太特別嘅朱古力軟餅班尼士,所以,今餐就此作結。下場就喺去咗附近嘅石磨坊食糖水!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:6/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$86

餐廳資料:
丼丼屋食堂 Dondonya Shokudo
旺角花園街3-5號鴻威大厦1樓
2783 0789

沒有留言:

發佈留言