2012年11月10日星期六

Yogurt Town:好玩亦都好食

曾幾何時,乳酪店突然開到成行成市,不過近依年又靜番晒好多,唔知算唔算去到汰弱留強嘅階段。甜品一向都鍾意食,雪糕我都好啱,反而乳酪就好少食,唔喺唔鍾意,只喺心理上總覺得佢唔多抵,唧幾唧,加幾樣配料就成三、四十。但對比番一啲品牌雪糕,個價格其實又相差無幾!假若加埋團購依個誘因,成件事就唔同晒,$19換購$40現金券,「唔抵」就唔可以成為一個藉口喇,所以,過嚟Yogurt Town獨食番一大杯乳酪,滿足吓為食心癮先。
店家晌葵涌廣場2樓一角,去過葵涌廣場嘅朋友都知嗰度啲鋪有幾密,左兜右兜先搵到Yogurt Town。店舖設計好簡單,一邊唧乳酪,舖面一列V形櫃位放配料,半開放型玻璃隔住,加上見啲妹妹仔店員清潔、執拾吓個配料櫃,所以都非常整潔。櫃尾磅重兼收錢,售價$15/100g(最低消費$15 / 杯),其實成個自助售賣模式都寫晒晌櫃頭個小告示版,清楚易明。
bowl乳酪
店家嘅乳酪賣店就喺乳酪材料全由意大利進口,兼且每日新鮮製造。眾所周知,乳酪蘊含豐富益生菌,又低卡又高鈣,可謂有益腸臟同骨骼,所以鍾意食乳酪嘅人大有人在,而乳酪生意都仲有得做。最初團購顯示有共9款味道:原味、士多啤梨、芒果、荔枝、藍莓、綠茶、提子、石榴、朱古力可供選擇,而當日去到則只有原味及藍莓兩款。原味唧一圈,藍莓又唧一圈,諗住有$40揸手當然唧得大圈一啲啦。乳酪味道唔太酸,夠凍頗冰涼,不過藍莓味就唔多明顯。
bowl配料
配料超過30款,有新鮮水果,有多種糖果粒,色彩繽紛,自由配搭整出專屬口味。生果粒水份多,較重身,宜精不宜多,否則磅起上嚟幾「襟計」;另外,我又唔想啲味道太雜,所以糖果部份歸一少少,以穀麥味為主。講開啲配料,店員都補充得快,至少都無發現啲配料兜喺「吉」呢!
V形櫃位放超過30款配料
bowl最後小弟DIY嘅配料成份有:墊底有芝士蛋糕粒,中層有椰果,面層就喺可可脆球、杏仁片、曲奇餅碎同小麥胚芽,再加少少朱古力醬,就咁完成我依杯273g大杯乳酪($41,補多$1)。乳酪軟軟滑滑,而啲可可脆球甜甜脆脆,加上撈勻嘅曲奇餅碎同小麥胚芽,酸味中滲點麥芽,自覺個配搭都真喺唔錯。食到去下層,又有啲芝士蛋糕粒,頂頂肚,唔使淨得啲又凍又酸嘅乳酪落肚,又凍又生冷,古人話易傷胃嘛!
食完咁大杯乳酪,都有啲飽肚啵!最開心當然就喺實際俾$21就可以換取依份滋味感啦。溫馨提示:咪俾小朋友(無家長陪同下)自己隨意加添配料,因為真喺唔覺唔覺一杯可以重成4、500g架!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$41

餐廳資料:
Yogurt Town
葵芳葵富路7號葵涌廣場2樓C85號舖
電話欠奉

沒有留言:

發佈留言