2012年11月17日星期六

翠園 Jade Garden Chinese Restaurant:重聚定必有恩

上年有班國內山區嘅朋友嚟香港玩,其中一日喺自由活動,所以就請咗佢哋嚟翠園食飯,仲寫咗篇食評「翠園.隨緣」,以前都跟老婆嗰邊親友食過幾次翠園,一向對翠園都印象唔錯。今次「重遊舊地」,事緣偶然間在面書中聯絡番一位十多年前認識嘅團契導師,講開約出嚟食餐飯,又有其他團友仔和應,加上人數唔太多,所以飯局好快搞得成,既然又喺咁隨緣,所以地點咪就喺揀翠園囉。
席間大家咁多年無見,所以話題多喺圍繞彼此嘅變化,家庭嘅轉變,生活嘅轉變,工作嘅轉變,信仰嘅轉變……。但回望過去,講番初相識之時,又好似唔喺好耐嘅事咁!哈哈,好似啲老人痴呆咁,近嘅嘢就「蒙查查」(尤其公司嘢,更加唔想記住晒),遠嘅嘢就記得清清楚楚。
bowl泡菜 $12碟
有毛豆、烤麩、烚花生,毛豆唔知喺咪以鹽水泡浸過,帶少少鹹味;深啡色如海綿嘅烤麩,入味耐咬;烚花生軟軟腍腍,人未齊,食吓傾吓,好快就清咗一小碟。
bowl秋栗炆排骨 $88
小瓦煲滿滿載住炆排骨,配料仲有冬菇及栗子,冬菇非常厚肉,而栗子亦十分粉甜,排骨彷彿有啲變成「大茄」之角。雖然變咗配角,但佢都算入圍到候選最佳男配角,因為排骨炆得夠味又鬆化,又唔會有太多餘嘅醬汁!
bowl啫啫生斑腩煲 $118
跟手上枱喺個斑腩煲,霎吓眼以為嚟錯,佢跟個排骨煲都有七分似樣。以小瓦煲,好處就喺耐熱,保溫好,所以食到中段啲斑腩仲喺熹辣辣。以豆瓣醬、薑、乾蔥生啫斑腩,絕對夠晒香嘖嘖,魚肉挺實唔鬆散,惹味熱辣之選。
bowl蟹肉滑豆腐 $78
其實,豆腐類都幾多款揀,例如:紅燒滑豆腐、百花蒸釀豆腐、金瑤琵琶豆腐。上兩個菜屬油膩餸菜,都想搵啲清淡菜式嚟平衡吓,加上上次嚟都有點依個菜,印象中覺得唔錯,所以就翻點。超嫩滑豆腐,配以蟹肉、磨菇、小棠菜葉所打嘅茨汁,細滑鮮甜。今次似乎蟹肉比上次多,不過,賣相始終跟大會相片有好大段距離。
bowl踏雪尋紅梅 $98
個名就改得好有意境,但喺賣相就稍為肉酸啲,我覺得以翠園水準可以再做靚啲嘅。何謂踏雪,原來喺蒸鮮奶蛋白,幾香幾滑,內裡仲加入咗帶子粒、魚肉、蝦仁、菜梗片,多添一份海鮮味,蒸蛋白立時都變得高檔咗;而紅梅就噝粒粒蟹籽,可惜一來唔夠多,突出唔到「尋紅梅」嘅效果,二來偏埋晒一邊,下得感覺有點「求其」,所以咪就喺話佢個賣相肉酸囉!
bowl欖菜肉碎四季豆 $68
原本喺點個小杬煎魚餅,未試過,覺得應該幾好,不過侍應後來話賣晒,改叫欖菜肉碎四季豆,粵菜常見嘅「家常菜」,另一惹味送飯之寶。欖菜落得剛好,鹹香得嚟無過鹹,四季豆炒得香又爽身,少鹽少油都喺依家煮餸趨勢。
bowl一品八珍扒大鴨 $98(半隻)$188(全隻)
睇相真喺好吸引,所以就點半隻嚟試一試。半隻紅燒鴨墊底,鴨肉已經煮到好腍好鬆化,亦唔算燥;上面就淋上炒八珍:大蝦仁、帶子、海參、花膠、魷魚、叉燒、冬菇、小棠菜,每樣材料有少少,其實味道唔算有咩特別,勝在夠大堆頭。
總括而言,食物味道唔錯,中上水準,不過以美心中菜水平,賣相方面可以做得更好。茶芥 $11位,白飯 $12碗,8個人總共食咗唔夠$800,當然因為我哋當中女士多,就算男嘅又唔喺好擦得之人。計及埋環境、服務,依餐又真喺幾抵。講真,大家嘅重點放晌彼此傾偈多過餐飯食咗乜,喺得我一個又要傾偈,又掛住食嘅啫。

朋友間嘅重聚,有人睇為緣份,其實亦喺一份恩典。最後嚟張大合照,結束是晚飯聚!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
翠園 Jade Garden Chinese Restaurant
旺角太子道西193號新世紀廣場6樓603號舖
2628 9668

沒有留言:

發佈留言