2012年10月17日星期三

太平館餐廳 Tai Ping Koon Restaurant:舊同學嘅相聚一刻

如果約番玩開嗰班舊同學出嚟食飯,都喺小菜一碟,好易搞;不過,約啲耐無見就要花啲時間同精力,有幾個依類嘅舊同學,都熟絡,不過就少約埋一齊,好彩輾轉間大家都晌中環返工,一年總有一、兩次相聚一刻食餐晏。

講起晌中環食飯就頭痛,一到食晏時間,間間食店都逼滿人,小弟平時無依啲煩惱,因為公司仲喺包緊福食,晌寫字樓搞掂,唔使出去同人逼,食完仲有大把時間「恰一恰」。咁既然約得幾個舊同學出嚟食,又咁耐無見,自然預咗多嘢講,所以就搵間坐得舒服,環境清靜,方便傾偈,價位唔太貴嘅食肆,忽然就想起太平館,諗番轉頭都好多年無去過咯!
相信好多人都熟知太平館嘅背景,所以都唔多累贅再講。食晏最經濟當然喺佢嘅午餐,一頁午餐餐牌共13個選擇,一眼睇晒,$70-$88,晌中環嚟講,計入埋環境、招呼等因素,屬經濟架啦。由於我哋當中三位女士都唔大食,所以我哋5個人就叫4個餐都夠,另多添一杯飲品就OK喇。
bowl羅宋湯.粟米忌廉湯.港式餐包
午餐包羅宋湯或粟米忌廉湯或鮮蔬沙律,再跟一杯啡茶。小弟要個咗粟米忌廉湯,味道跟質感都算喺普通,平穩中嘅港式西餐水準。美其名「粟米」,查實粟米粒唔多,湯底就只有麵粉味。羅宋湯無試過,唔知水準又喺點。反而好鍾意港式餐包,一般來貨都唔會做得差,鬆鬆軟軟,塗點牛油已好好食,但稍欠熱度。
bowl太平館瑞士雞翼飯 $88
一客有4隻雞全翼,煮得黝黑,招待即喺招待呀,甜甜酸酸,味道濃郁。白飯另上,碟頭頗大,小弟當然狂撈汁啦。此外,你話啲雞翼會唔會好特別,咁又無啦,主要都喺食個汁。
bowl燒豬脾飯 $88
望住眼前碟「燒豬脾」,只有以失望嚟形容,燒豬脾以薄切大大塊咁鋪上碟,又喺淋啲瑞士汁,但啲豬脾肉切到紙咁薄,一啲食唔出豬脾肉嘅質感,此外,更加無「燒」嘅感覺。
bowl太平館乾炒牛河 $88
乾炒牛河稱得上水準依然,睇啲河粉上色均勻,就知炒功有一手;仲有就喺,炒出嚟嘅牛肉、河粉、豆角都平均融和,唔會偏埋一邊。味道帶著濃郁瑞士汁香,牛肉又鬆化,至於放面嘅蛋絲,就可有可無都得喇。
bowl砵酒牛柳絲飯 $78
老牌港式西餐碟頭飯,橙橙紅紅嘅砵酒雜菜汁又喺撈飯佳品,簡單配以牛柳絲,雖則味道唔算突出,亦唔太覺有酒香,但有份兒時嘅回憶,就喺晌快餐店常食到快餐ABC之一嘅俄國牛柳絲飯。
食飽晒,繼續嘆住咖啡傾吓偈,雖然只喺相聚一刻,但喺歡樂滿載!食嘢食得開心,有時都要睇喺咩飯腳。
午餐過後,又要返回地獄職場,打工仔嘅無奈!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$75

餐廳資料:
太平館餐廳 Tai Ping Koon Restaurant
中環士丹利街60號地下
2899 2780

沒有留言:

發佈留言