2012年10月2日星期二

美心皇宮 Maxim's Palace Chinese Restaurant:點心大滿足

有時候食嘢真喺唔需要特別諗,一大班朋友聚一聚,圍埋食餐茶掃掃點心已經好高興,再加啲戶外有益心身嘅健康節目,夠玩一整日喇。

又喺一個月一次嘅細胞小組聚會,由組員Elvina同佢老公阿銘負責,形式喺戶外,所以就揀咗去西營盤嘅孫中山紀念公園「郊遊」。話就話晌西營盤,好似好遠,其實晌上環地鐵站行過去都喺15min左加,沿路仲喺行海濱,望吓尖沙咀同西九,是日天朗氣清,感覺幾舒服呀。題外話講少少,小弟真喺大鄉里,都唔知有個咁正嘅公園,園內有牌樓、鐘樓、四大寇庭院、水景廣場、兒童遊樂場,最正喺有個紀念草坪,草坪正中央有個孫中山像,而周圍就喺一大片草坪,猶如城市綠洲。我哋個小組有好多大細路同小朋友,同佢哋踢波仔,玩飛碟(最好喺用布做嗰啲),晌草地滾吓,飛撲吓,感覺都後生番啲。
由於準備去孫中山紀念公園玩,所以就選咗去信德間美心先嘆茶,食得飽飽先再出發。一如其他美心酒樓,裝修依樣富麗堂皇,而適逢假期,坐無虛席,幸得組員安排,一去就有位,仲蹺埋兩手等住食。點心紙大致分3頁,包晒唔同款式點心,價錢都列得清清楚楚,早茶(7:30am-11:30am)、下午茶(2:00pm-4:30pm)比正價平1/3,而以正價計,類別、價錢分為小點$18、中點$24、大點$29、特點$34、頂點$38、蝦餃$30、腸粉$28、廚大$32、廚特$38、廚頂$48、味大$32、味特$38、味頂$48。不過,有啲點心喺由經理或侍應手捧推廣,所以唔知咩價,下面所列嘅點心如無單價,就喺此類食品。
bowl叉燒酥
外皮做得酥香,而叉燒美心一向都做得唔錯,鬆化唔太肥,所以,啲叉燒酥好對板。
bowl炸春卷
春卷炸得夠脆又唔太油,已經令口感不錯,內餡都喺平平實實嘅冬菇絲、肉絲、蘿蔔絲、筍絲……,但作為平常點心,都收貨啦。
bowl自家蒸製蘿蔔糕 $24
細細一兜仔蒸蘿蔔糕,蘿蔔味清甜,少少蝦米、冬菇,好味,但有點貴。
bowl鹹魚肉餅飯 $38
列為頂點,但份量唔多,一個人食都未必夠喉,唯肉餅撻得鬆化,鹹魚很香。
bowl北菇棉花雞 $29
雞件同魚肚都大大件,雞件很嫩口,估計用上新鮮雞肉,所以如果喺咁而定為大點都不為過。
bowl豉汁蒸排骨 $29
排骨都定為大點,食乜都越來越貴,其實我覺得豉汁蒸排骨已經喺一碟無乜太多功夫嘅點心嚟,小弟家中有時都蒸排骨做餸,所以總覺得晌酒樓食蒸排骨最唔抵。
bowl白灼田園蔬 $30
健康為由,大家總喜歡叫碟菜,查實灼菜又喺另一個唔多抵叫嘅點心。
bowl一品砂鍋炆飯 $88
一品就即喺帶子、鴨肉、瑤柱,個炆飯有啲似炒飯,但夠濕身,味道不賴,但餸料確喺偏少。
bowl蜜汁叉燒腸 $28
即拉腸粉,腸粉拉得唔喺好薄,而且捲出嚟個效果好似幾厚咚,但勝在軟滑,唔削,叉燒又好食。
 bowl上素蒸粉果 $18
粉果外皮薄得通透,又唔黏牙,裡面嘅冬落粒、馬蹄粒、雲耳粒、甘筍粒、冬菇粒……等等填得滿滿。又要切咁多粒粒,包粉果又要講手藝,定位先喺小點,自己邊識整,識整都未必有咁好,所以依類個人先認為值得叫嘅點心。
bowl南瓜千層糕 $18
千層糕嘅南瓜版,千層糕之間夾著南瓜蓉,雖然千層糕做得鬆軟,可惜南瓜味唔喺太突出,有啲未如理想嘅感覺。
bowl蠔皇叉燒包 $24
叉燒餡多到個叉燒包都爆晒口,一籠兩個,叉燒包總喺飲茶必點,喺廣東點心嘅經典,如果無點就好似差啲差啲咁,飲茶嘅情意結。
bowl香滑奶黃包 $24
一客3個奶黃包,個個又圓又飽滿,包身極之鬆軟,而奶黃餡做得唔錯,既香且滑,依家好多時仲會加入鹹蛋黃碎嚟增加香味添。
bowl蟹籽滑燒賣 $29
食落感覺普普通通,有時自已同屋企人飲茶,都少咗叫燒賣添。
bowl時菜鯪魚球 $24
鯪魚球挺彈牙,魚味濃。有時老婆都會晌街市買啲現成鯪魚肉,返屋企煎鯪魚餅做餸,幾方便嘅一道菜,不過要喺自己親手打,就真喺咪搞喇。
bowl薑蔥牛柏葉 $24
牛柏葉煮得好爽口,但又唔會韌到咬唔開,薑蔥味亦很夠。
bowl山竹牛肉球 $24
牛肉打得鬆化,我晌度諗,依家列為中點,但啲牛肉不斷加,一年仲要加幾次,下次再嚟唔知會唔會變咗大點、頂點呢?
bowl豉汁蒸鳳爪 $24
一個豉汁蒸排骨,一個豉汁蒸鳳爪,飲茶常叫嘅點心,不過上文都講過,依類嘢較易整,真喺晌屋企自己整都得,不過好鬼奇,鳳爪就真喺無酒樓人哋整得咁腍。所以,有時飲茶都仲會叫吓鳳爪嚟啜!
bowl咖喱牛孖筋 $24
鍾意食牛孖筋嘅人就啱晒啦,成碟都淨喺牛孖筋,炆得腍,但咬落黏牙煙韌,咖喱汁又幾香,微辣,幾好食。
bowl三星滑燒賣 $29
話就話燒賣,其實喺蒸豬肉蝦膠,口感爽彈,上面再配以三星:冬菇、鵪春蛋、滑雞件,份量都幾大件頭,味道幾好。
bowl煎蘿蔔糕 $18
蒸蘿蔔糕就唔錯喇,煎又點呢?一客有3件,仲喺小點價錢,相對抵食啲,不過做煎糕溝沾米粉要多啲,蘿蔔味亦會相對無咁強。
bowl菠蘿叉燒包
港式做法嘅菠蘿叉燒包,迷你呎碼,個個的的骰,好啱細路仔食。喺度食就一定唔抵架喇,志在過過口癮。效果唔錯,兩啖一個。
bowl脆麻花
無預到食甜品,不過啱啱有侍應問到要唔要試吓,大家都話好耐無食過喇,一於叫一碟大家分享依份「甜蜜」。脆麻花做得很鬆脆,小弟就鍾意勁沾糖膠食,正呀!
茗茶每位$10,我哋雖然只有9大4細,但所叫嘅點心陣容頗鼎盛,連飯品、甜品,足足22樣嘢,相信大家都食得好飽好滿足。藉此再次多謝Elvina同阿鉻嘅安排,食咗餐好嘅,搵咗笪咁舒服嘅戶外地方,又帶咗好多「架生」晌草坪度休息同暢玩。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$100

餐廳資料:
美心皇宮 Maxim's Palace Chinese Restaurant
上環干諾道中168-200號信德中心地庫B13-B18號舖
2291 0098

沒有留言:

發佈留言