2012年10月13日星期六

馥軒 Empery Bakery:我的美孚下午茶餐 ~ 變種排包拼平到震泡夫

之前嘅樂怡,結業後隨即由馥軒接捧,都喺開咗檔個幾月無耐。唔好以為馥軒喺間街坊麵包鋪,其實佢都有幾多分店,都幾似凱施個模式,由街坊小店不斷茁壯,希望佢哋都繼續為各區街坊效力,提供多啲平價選擇,唔使吓吓都喺嗰幾間連鎖餅店咁悶。
買完餸專誠兜個圈過嚟買啲包當下午茶,至尊手撕包擺正晌門口當眼位,仲喺推介,當然吸引到我買嚟一試;另外見個凍櫃堆咗一盤大泡夫,望落幾好樣喎,嘩,賣$4咋,平成咁點都要幫襯吓架喇!
bowl泡夫 $4
唔似出門啲泡夫專門店十幾廿款味道,獨沽一味,只有一款,就喺罐頭蜜桃加忌廉。雖則喺咁,泡夫做得一啲唔馬虎喎,泡夫大個焗得挺身,咬落鬆軟,外層帶點脆。忌廉有少少偏甜,但打得夠滑,配兩片水蜜桃,只賣$4蚊雞,你仲想點!
bowl至尊手撕包 $14.8
叫得「至尊」應該有其賣點,未食之前個腦盤轉緊會喺點。單睇外形,就知佢喺將麵包粉糰搓薄捲曲再焗製,所以出嚟個效果真喺好鬆軟,輕輕一撕就喺一片片,質感跟排包非常相似;而味道亦都好似樣,仲以為好有牛油香,原來又唔喺,兜底望望成份,以酥油嚟做,無用牛油咁香,我覺得喺排包嘅一個變種。
下次再試試佢啲凍餅喺點,我見十零蚊件,好街坊價。

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$9

餐廳資料:
馥軒 Empery Bakery
美孚景荔徑8號盈暉家居城地下03號鋪
2785 6388

沒有留言:

發佈留言