2012年10月8日星期一

鼎泰豐:速戰速決

之前一晚跟廣州親友晌美孚食越南嘢,今日就乘著佢哋市區遊,晚飯就搵嚟人氣長龍店「鼎泰豐」,始終佢都喺一間有水準嘅食店。
今晚無咁齊人,得廣州嘅舅父舅母,加埋舅仔同我倆公婆。都明知鼎泰豐人多等位,所以搵舅仔預早少少去排隊,還好,唔使排好耐,再加上我哋應承個半鐘可以交枱,所以較快有位。
雖然得5個人,但因為鼎泰豐嘅嘢樣樣細細份,所以可以點多少少嘢食都唔怕。先嚟3個冷盤小食,再上就有招牌小籠包,跟住就喺熱食、湯麵,臨尾加兩客甜品作結,應該好夠喇!
枱上嘅醬油架
以剔紙仔落單,減少口述嘅錯誤,仲有對菜單,有效率嘅管理!
bowl四喜烤夫 $38
好多朋友覺得烤夫麻麻哋,話好似食緊浸水麵包,咁講小弟覺得有啲誇,完全唔覺喺咁,仲覺得幾好食。烤夫好有豆乾香味,味道又有啲似加黑糖,帶少許沉實醇香嘅甜。
bowl香干馬蘭頭 $52
既然叫香干,豆腐乾自然少不了,豆乾切得極為細緻,仲份量好多。馬蘭頭就更加唔使講,刴得更幼細,菜葉味清新,甚有自然氣息。
bowl涼拌黑木耳 $38
黑木耳堆得幾多,加啲鮮百合同杞子做裝飾,個冷盤變得幾有睇頭。黑木耳酸酸甜,口感爽脆,簡單,食咗令人覺得陣陣涼快。
bowl特色小籠包 $50
師傅包小籠包手勢熟練,所以水準依然,湯汁豐盈,外皮輕薄,餡肉份量同味道都調校得恰到好處。
bowl菜肉紅油抄手 $42
咪睇啲紅油紅噹噹,其實唔喺好辣,嗜辣嘅人可能頗失望,不過就啱我囉。菜肉抄手包得大大隻,而且菜肉刴得幼細,比例又啱,總之就好食。
bowl清炒菜心 $42
四十幾蚊碟菜心必然喺貴,感覺喺一碟搶錢菜心,但當你想食,你又唔會吓吓咁計!
bowl炸醬拌麵 $36
雖然收$36,其實好細碗。炸醬料有肉燥、豆乾粒、蠶豆、蕃茄粒,蕃茄粒啲質感好得意,口感韌實啲,又無乜蕃茄味,我哋仲估咗好耐喺乜!問過侍應,佢只喺話啲蕃茄泡過水。而麵條頗煙韌,撈勻晒嚟食又幾好味,只可惜份量太少,一人分得一小撮。
bowl油炸排骨湯麵 $52
塊豬扒好似啲台式雞扒咁大塊,但幾薄身,炸得非常鬆化,有點點黑椒味;湯麵喺無咩花巧嘅清湯麵,勝在柔韌有咬口。
bowl菜肉餛飩湯麵 $48
試過佢啲抄手,不俗,依個菜肉餛飩其實如出一轍,走紅油換上清湯麵啫,不過賣到$48碗,大可不必晌依度食。
bowl迷你荔芋包 $30、迷你芝麻包 $30
唔好見佢叫包以為包類,其實放晌甜點一欄。真正包類得菜肉、鮮肉、香菇素包啫。一籠有3個迷你甜包,兩款包都喺即叫即蒸,想食就預番少少時間,上枱時熱辣辣,做得包身鬆軟唔黏牙,荔芋嘅芋味唔喺好強,配包口感一般;反觀芝麻較香濃較濕潤,無荔芋餡咁乾身,都喺芝麻同包夾啲。
茶位每位$7,另收加一,佢上菜快時,我哋亦食得快,所以唔使個半鐘都可以交枱,最緊要舅父舅母啱口味又鍾意食!

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:8/10
抵食:9/10
平均每人消費:HK$110

餐廳資料:
鼎泰豐 Din Tai Fung
尖沙咀廣東道30號新港中心3樓130號
2730 6928

沒有留言:

發佈留言