2012年10月28日星期日

南翔饅頭店:咁近城隍廟,唔喺要求簽

記得初開業時,因為挾著直上海豫園城隍廟直營店過江龍之名,都想試一試,不過每次嚟都人山人海(星期日午市時段),漸漸打消咗個幫襯嘅念頭,興致亦隨時間減退。
今回唔喺刻意嚟搵食,只喺撞啱老婆教會有嘢搞,完咗之後同另一對夫婦食餐飯,綠楊坊港鐵上蓋,勝在方便,過嚟南翔望望,無人排隊仲即刻有位,所以二話不說就入去。綠楊坊內嘅食肆,以南翔裝修最雅致,仿明清古建築,燈光柔和,卡位寬敞,通道闊落,感覺唔侷促又幾好坐。而價位屬於中檔次,三幾個老友聚一聚,傾吓長偈,喺個幾唔錯嘅選擇。不過,同樣都喺星期日,跟以前人多時嘅情境好不一樣,難道味道走下坡?
bowl鮮肉小籠 $40 / 6隻($30 / 4隻)
小籠包分4隻 / 6隻分量,當然買得多平得多。肉味挺新鮮,質感刴得幼細,湯汁則稍為少,而外皮夠薄,只喺收口位摺起嚟略厚。
bowl雞絲粉皮 $48
粉皮柔滑,芝麻醬下得夠狠,有人覺得重手,但以個人口味,小弟食腸粉要麻醬多過甜醬,所以依雞絲粉皮變得好啱我胃口,添上青瓜絲,多份清新口感。
bowl炸饅頭 $26
既為饅頭店,大抵心理作祟,總要叫一客試試囉。炸饅頭,一客6個,炸得甘香唔油,色澤閃爧,趁熱咬,絕對喺外脆內軟,再點啲煉奶,變得似個甜品!
bowl酸辣湯 $60(例)
因為點咗個炸饅頭,老婆話應該叫個酸辣湯襯襯喎,OK,順應民意,就來一個例牌。一窩例牌可分到6碗,都幾抵飲,人少亦可以叫「一碗」裝,賣$26,當然此碗不同彼碗,分量大概二人份。個湯材料十足,木耳絲、竹筍絲……‥酸味嚟得唔嗆喉,不過胡椒引起嘅辣味就霸道咗啲。搵饅頭沾啲酸辣湯食,別有風味。
bowl雪菜肉絲炒年糕 $53
雪菜比一般茶記、酒樓所見嘅較為黝黑,但雪菜味濃郁,又無過鹹嘅弊病,掂喎。伴以肉絲,炒年糕,而年糕亦比一般店子嘅煙韌,無咁軟身,切得較為修長大塊,掛滿醬汁,整體真喺幾好食。
bowl排骨菜飯 $58
最後慣性更要點啲粥粉麵飯嚟墊肚,菜飯喺上海菜較有特色嘅飯類,不過菜飯選擇唔多,獨沽一味「排骨菜飯」。大大塊排豬扒已經「碎上」晌飯面,豬扒雖然算唔上好多肉汁,肉味亦無話超強,但炸得鬆化,而且無話咬落一口油。
平日午市有一人客飯,選擇會實惠啲。星期六、日只好散叫,幸好部份信用卡有9折,幫補吓慳番廿零蚊。

個人評分
味道:8/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$72

餐廳資料:
南翔饅頭店
荃灣惠荃道22-66號綠楊坊2樓S22-23號舖
3692 4078

沒有留言:

發佈留言