2012年10月14日星期日

味千拉麵 Ajisen Ramen:「未嚐不可」溫泉蛋

同太太偶然會食吓拉麵,不過就唔會太刻意去「搵食」,隨而遇安啦,就好似依次咁,碰上信用卡推廣,簽滿某個金額,就送你現金券,晌無乜選擇下小弟就揀咗味千拉麵嘅現金券,原因都想食吓拉麵,其次荃灣有味千,返完佢教會可以一齊去食晏。
雖然話拉麵熱停不了,唔少有份量嘅新店不斷出現,滿足一眾拉麵痴,但形成嘅競爭可想而知有幾大。味千拉麵話雖唔喺咩受追捧名店,但紮根香港咁多年,算喺薄有名氣,支持度亦有一定,睇睇佢依刻個午市有近十乘滿就知啦,有時經過仲見佢門口有人等位添。
小弟唔喺味千擁躉,評論唔到佢往積,但印象中佢經常推陳出新,每季都搞啲新嘢出嚟,老實講吖,香港人就最鍾意貪新鮮,出新嘢可以喺市場策略上較易吸引食客幫襯。有時食過覺得麻麻哋,話明下次唔再嚟,但見佢有新款又再心思思,加上依家啲拍攝、執相功夫何其厲害,海報上嘅食物就算一舊蕃薯都可以變為極品。
bowl北海道帶子拉麵 $58
老婆屬老派啲,新嘢唔太啱佢,所以從固有餐牌著手。打開餐牌,內裡基本上有成17款拉麵,定價範圍晌$44-$58,比出面動輒賣$80、$90一碗拉麵,對某啲人嚟講確喺另一個重要考慮因素。後幾頁,仲有啲定食($51-$63)、石窩飯($58-$59)、小食前菜($26-$34)…等等。結果老婆揀咗最貴嘅北海道帶子拉麵,福島核電事故都兩週年,相信啲帶子真喺來自北海道,啲人都唔再咁上心啲安全問題,小弟就更一早拋諸腦後喇,正所謂生有時,死有時。
北海道帶子拉麵內裡有叉燒兩大片、帶子4粒、銀芽、菇菌、蔥等等。湯底還算不俗,雖未至於濃郁到漿口嗰個程度,但色澤奶白又帶肉香;叉燒都幾大片,肥肉唔多,啱我老婆口味,雖則鬆化談不上,至少唔喺好韌難入口;唯嗰幾粒帶子又真喺頗為奀,差啲發現佢哋唔到,而肉質?普通啦!輪到個麵條,份量就好夠架喇,唔覺唔覺食食吓都幾大碗,麵質都帶幾分彈牙,整體嚟講都收貨啦。
bowl特選醬油拌麵 $52
基本上我哋又唔喺特別因為佢出咗啲「新品発売」先嚟幫襯,不過見有兩款新嘢,小弟又想試吓囉。一款叫「元祖味千湯拉麵」,話用上全新元祖味千湯湯底,會更香更濃,不過我又無乜大興趣喎;另一款叫「特選!醬油拌麵」,睇樣又覺得幾過癮喎,所以就點一客試試,$52仲送一罐汽水,+$3可轉茶啡等熱飲,+$8則可改為味千果汁一樽。
張餐牌有以下嘅介紹:
「穀物醋,加入可以提升鮮味,及令味道層次更豐富」,「特選醬油拌麵包括多款配料,其中有叉燒、溫泉蛋、昆布、紅薑絲、木耳、炸麵條、蒜蓉等。而黑醬油由日本直接運送,醬油含有微微的鮮魚味,更能帶出麵及其他食材的味道」。首先,隻溫泉蛋變咗粒鹵水蛋,真正嘅唔食都知唔好食;叉燒切成粒,都無所謂嘅,材料原來仲有筍乾;加咗啲炸麵條,唔覺得對個麵有咩特別,就算最後將啲麵跟所有材料撈勻食,都無一種味道有層次嘅感覺,反倒麵條沾滿醬汁就幾好食。
環境、招呼都只喺普普通通,對拉麵有要求嘅,味千絕對唔喺你杯茶;相反,無要求又想平平哋食碗拉麵,晌度又未嘗不可!最後,用上兩張$50現金券,補番廿蚊就走得!

個人評分
味道:6/10
環境:7/10
服務:7/10
抵食:7/10
平均每人消費:HK$60

餐廳資料:
味千拉麵 Ajisen Ramen
荃灣眾安街68號荃灣城市中心1期地下28-32 & 33B 號舖
2940 6671

沒有留言:

發佈留言