2012年9月10日星期一

磯陣:想食就食

老婆一向鍾意晌屋企煮,突然話想請我食番餐,指明食日本嘢,無話咩特別原因,小弟就梗喺點頭話好啦。其實想食日本嘢,依區唔少選擇,仲有羽壽司、御.上澄,不過已經試過,質素麻麻,翻兜機會好微;另外八佰屋、友樂亭依兩間「老店」,閒時經過幾人氣,應該有質素,不過價位屬中高,但有打算今年內試埋佢;既然喺老婆付鈔,就唔想食太貴,所以,搵晚姨仔舅仔都唔返嚟食,得我倆公婆,收工返到美孚,揀嚟磯陣食日本嘢,因為之前食過覺得質素唔錯,況且價位比較相宜。
我倆個就坐晌迴轉帶旁卡位!
閒日嘅星期一晚,客唔多,都有約7乘左右。晚市有幾款套餐:晚市一人前($72-$128)、築地二人前($288)、札幌四人前($588),仲有其他散嗌嘢,不過反而吸引小弟嘅,喺一個製作簡陋手寫嘅「新鮮空運到港」嘅餐牌,有9款「新鮮」選擇。我哋都揀咗當中平平哋嘅3款,然後晌主餐牌要多一個人氣菜式,加埋一都唔使兩舊水,比起個二人前同四人前划算好多。
晚市一人前、築地二人前、札幌四人前餐牌。
「新鮮空運到港」餐牌
bowl無花果沙律 $38
搵無花果乾嚟煲湯間時都有飲,新鮮無花果亦曾經食過,但唔多,雖知一粒鮮無花果唔平,成十幾蚊粒。咁依道無花果沙律睇落幾抵食呀,睇外觀就唔落唔少無花果啦,墊底仲有沙律菜、白蘿蔔絲、火箭菜、車厘茄粒,沙律之上仲加少少蟹籽,賣相幾討好。味道以為喺以清爽為主,食落點知帶有少少辣味,但無乜辣度,而無花果則很香甜,所以個沙律又幾特別,再者,份量又夠足喎,$38都好抵食。
bowl汁煮東風螺 $25
以為得啲東風螺,原來仲有蘿蔔,細細碗,有啲似關東煮。蘿蔔好入味,軟腍無渣,東風螺大概6粒左右,都煮得夠味,螺肉挺結實,不過部份咬到有砂粒。另外,有個侍應似乎喺新手,雖然禮貌周周,但就比較緊張,初時無拎啲長竹簽俾我哋篤東風螺,慢咗幾拍要個經理提一提至醒起。
bowl胡麻牛肉卷 $28 / 3件
見佢晌餐牌註明喺超人氣,一客又唔喺貴,所以就點嚟一客試吓先。以反卷形式,內裡捲住煎好嘅薄牛肉片,反卷外面沾上紫菜碎,又喺加少少蟹籽,插棵火箭菜,寧捨醒神晒。最正喺啲芝麻醬汁,好香濃,而牛肉卷嘅飯粒緊緻,唔太實又唔太鬆,口感唔錯。
bowl北海道海鮮炒飯 $78
賣七十零蚊嘅炒飯,喺咪用晒北海道嘅海鮮,大家心裡有數。但老實一句,材料落得足秤,你見成碗炒飯都有好多餸料,包括:蝦仁、鳴門卷、蟹柳、魷魚、獅子狗魚蛋,一分錢一分貨,餸料可能唔喺咩貴價嘢,但飯粒勝在炒得爽口唔油,大可作為臨尾墊肚之選。
整體每道菜式都唔差,價格又相宜,唯一要挑剔喺迴轉帶下嘅自助斟水龍頭,啲熱水唔夠熱,令到啲綠茶唔香!

個人評分
味道:8/10
環境:7/10
服務:8/10
抵食:8/10
平均每人消費:HK$95

餐廳資料:
磯陣
美孚美孚新邨吉利徑23號地下A舖
2959 2022

沒有留言:

發佈留言