2007年8月6日星期一

白木屋居樂屋:呃飯食的居食屋,完全唔掂!

環境一般!服務唔掂!食物又唔掂!做咗老襯囉!

因為我哋人未齊晒,又坐耐咗少少,啲侍應就成日問我哋會有幾多個人到?想點啲咩嘢食?每次食物送到嚟,好幾次啲侍應都只喺放低就走開咗,唔會講下啲食物喺乜嘢,有啲特別啲食物又唔會講下點食!而且,好多時要我哋出到聲佢哋先至幫忙斟吓水,但佢哋又收客每人$5茶芥(睇張單先知收茶芥,奇怪!?)。另外,上菜慢,有啲食物等好耐都未到,搵侍應追一追啦,有啲凈係用對講機追一追廚房就算,結果又再等,喺後尾再追,至有個負責任啲嘅侍應真喺走入去廚房追一追、睇一睇。由第一碟到最後嘅甜品,食成差不多兩粒幾鐘!

 
講到啲食物,人哋寫食評喺推介食乜,我就反而要推介唔好食乜:
bowl1.正宗廣島風薄餅-即喺日式燒餅,上碟唔夠熱,個餅底成半吋厚粉漿,內餡無乜料,佢仲夠膽用「正宗」兩個字。人哋兜炒好材料再加粉漿,等粉漿同餡料溶為一體,佢就好似整Pizza咁,整咗個餅底,再係上面加餡料,唔怪之得佢叫薄餅啦,而唔叫燒餅!
bowl2.香蒜牛油帶子-無香蒜味,無牛油味,奇怪在喺成碟鋪滿洋蔥,帶子唔使講,雪藏貨,問你死未!雖然只喺買$38,都唔好咁求其,咁欺場吖!
bowl3.白汁南瓜焗皇帝蟹肉-個名明明寫明喺焗皇帝蟹肉,但嚟咗幾隻未發育嘅蟹腳仔,搵晒笨喎!
bowl4.沖繩風冬甩-兩粒黑糖味,兩粒抹茶味,炸過籠,又炸到爆晒漿,兼且黑糖無黑糖味,失敗,抹茶味就好啲。口感食落同牛脷酥無分別,唯一分別喺一條牛脷酥賣$4-$5,但依家客沖繩風冬甩賣到成$28。
其他仲食咗乜,唔多講,睇相算吧啦!
特製蜜糖醬三文魚野菜沙律
炸雞軟骨
三文魚生春卷

蔥吞拿魚腩生春卷

費城創作卷
京都腐皮海鮮卷 
帶子蝦日式釜飯
甜品
個人評分
味道:3/10
環境:6/10
服務:2/10
抵食:4/10

餐廳資料:
白木屋居樂屋 Shirokiya
九龍灣企業廣場5期Megabox2樓34號舖
2817 5788

沒有留言:

發佈留言