2007年7月15日星期日

君好扒燒西餐廳:超正三文治半自助午餐

Grill Café嘅「扒燒三文治午餐」真係值得一試,其實佢地有多款「精選午餐」,可以揀「扒燒三文治午餐」、焗飯、意粉或任何一款主菜,包餐湯加餐茶,價錢就$68,另外加多$34就可以享用自助沙律吧同甜品,變相$102就成為一個半自助午餐!
我就揀扒燒三文治喇,貪佢特別D,客人可任揀2款材料、1款麵包及1款醬汁,由師博即時為你以鐵板烹調新鮮製造,再伴上沙律菜及脆炸薯條送上。扒燒材料每日精選8-10款以不同香料醃制之肉類、海鮮,例如:紐西蘭西冷牛扒、雞扒、豬扒、漢堡牛扒、珍寶熱狗腸、司華力腸、扇貝、蝦肉、龍利魚、三文魚、鮮魷魚、青口…,;麵包就有5-6款供選擇,例如:裸麥包、農夫包、意式蕃茄香草包、意式軟包、漢堡麥包、英式松包、澳門硬餐包、中東包…,好些都是一些特別的麵包;醬汁就有5款,小弟就揀了意大利蕃茄包配德國腸和香草西冷,好大份,相等於兩個巨無霸,真係挑戰食量。
自助沙律吧同甜品都加錢食得過,因為沙律、生果都好多選擇,不下十幾款,有DIY自由配搭嘅沙律材料,嫌煩亦有預製好嘅特色沙律;甜品也不錯,同樣都有十多款左右選擇,吃罷心滿意足!
Grill Cafe的環境闊落,高樓底,在陽光照耀下,會好舒服,加上侍應的貼心服務,同一班老友hea個lunch都算唔錯!

個人評分
味道:7/10
環境:8/10
服務:7/10
抵食:9/10

餐廳資料:
君好扒燒西餐廳 Grill Cafe
灣仔摩理臣山道23號南洋酒店2樓
2831 1280

沒有留言:

發佈留言